اپل رویداد ۱۸ اردیبهشت‌ماه خود را همراه با مراسمی در لندن برگزار می‌کند

اپل پیش از کنفرانس WWDC 2024 خود، قرار است در تاریخ ۷ می (۱۸ اردیبهشت) رویداد ویژه‌ای با نام «Let Loose» برگزار کند. احتمال دارد به‌طور همزمان، مراسمی نیز در لندن برگزار شود. جزئیات چندانی از آنچه قرار است در لندن رخ دهد منتشر نشده، اما ممکن است صرفاً یک کنفرانس خبری برای خبرنگاران بریتانیایی باشد تا بتوانند محصولات جدید این شرکت را از نزدیک ببینند. شاید در مراسم لندن علاوه‌بر آیپدهای جدید و چند گجت، از هدست ویژن پرو نیز برای عرضه در بریتانیا رونمایی شود.

براساس گزارش The Independent، اپل ظاهراً در لندن نیز از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. پیش‌ازاین، «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مسائل اپل، گفته بود که انتظار دارد اپل هدست ویژن پرو خود را قبل از کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC –که در ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) آغاز می‌شود– در کشورهای دیگر عرضه کند.

در رویداد WWDC، اپل احتمالاً از سیستم عامل visionOS 2 نیز پرده برمی‌دارد، و منطقی است که پیش از آن، این هدست در سطح بین‌المللی عرضه شود و بریتانیا یکی از ۹ کشوری است که انتظار می‌رود این هدست در آن‌ها در دسترس قرار گیرد. بنابراین احتمال دارد پس از رویداد «Let Loose» شاهد عرضه ویژن پرو در بریتانیا نیز باشیم.

اپل رویداد ۱۸ اردیبهشت‌ماه خود را همراه با مراسمی در لندن برگزار می‌کند

اپل احتمالاً در لندن نیز رویدادی برگزار می‌کند

رویداد «Let Loose» در تاریخ ۱۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. در این رویداد انتظار می‌رود دو مدل آیپد پرو جدید، دو مدل آیپد ایر جدید، نسل جدید پنسل اپل و یک مجیک کیبورد رونمایی شود. اپل به‌صورت زنده نیز این رویداد را در سایت رسمی خود پوشش خواهد داد.

اپل جزئیات چندانی درباره این رویداد اعلام نکرده است، اما باتوجه به پوستر آن می‌توان حدس زد که باید منتظر تبلت‌های جدید این شرکت باشیم. بااین‌حال، تمام این اطلاعات صرفاً حدس‌وگمان است و باید منتظر این رویداد ماند و شاید شاهد برنامه‌های اپل برای توزیع هدست ویژن پرو در سطح بین‌المللی و معرفی تبلت‌های جدید باشیم.


منبع: https://digiato.com/tablet/apple-event-next-month-said-to-be-accompanied-by-an-event-in-london

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *