اپل سومین نسخه بتا عمومی iOS 17.2 را با اپلیکیشن مجله و موارد دیگر عرضه کرد

اپل امروز سومین بتای به‌روزرسانی‌های iOS 17.2 و iPadOS 17.2 را برای آزمایش‌کنندگان عمومی بتا عرضه کرد و به غیر توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا نرم‌افزار را قبل از انتشار آن امتحان کنند. سومین نسخه بتای عمومی iOS 17.2 و iPadOS 17.2 دو هفته پس از انتشار اپل منتشر شد بتای عمومی دوم.

اپل سومین نسخه بتا عمومی iOS 17.2 را با اپلیکیشن مجله و موارد دیگر عرضه کرد
آزمایش‌کنندگان عمومی بتا می‌توانند با باز کردن برنامه تنظیمات، رفتن به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار، ضربه زدن روی گزینه «به‌روزرسانی‌های بتا» و جابه‌جایی روی آن، بتا را دریافت کنند.iOS 17 یا iPadOS 17بتا عمومی. ثبت نام در وب سایت تست بتا اپل الزامی است.

iOS 17.2 برنامه Journal را اضافه می کند که برای اجازه دادن طراحی شده است آیفون و آی پد کاربران فعالیت ها و افکار روزانه خود را ثبت می کنند. اپل اعلان‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌توان از آنها به عنوان الهام استفاده کرد و ورودی‌های مجله را می‌توان با تصاویر، ضبط‌های صوتی، برچسب‌های مکان و موارد دیگر تجهیز کرد.

لیست های پخش مشترک اکنون در دسترس هستند اپل موزیک بنابراین می‌توانید لیست‌های پخشی ایجاد کنید که چندین نفر در آن مشارکت داشته باشند، و همچنین اکنون یک لیست پخش علاقه‌مندی‌ها وجود دارد که تمام موسیقی‌هایی را که مورد علاقه شما قرار داده‌اید، دارد. استیکرها را می‌توان به‌عنوان واکنش‌های ضربه‌ای در برنامه پیام‌ها، دکمه اقدام روی آن استفاده کرد آیفون ۱۵ پرو اکنون می‌توان مدل‌ها را روی یک تابع ترجمه جدید تنظیم کرد و اپل پشتیبانی از تأیید کلید تماس iMessage را اجرا کرده است.

ویجت‌های جدید Weather و Clock، بهینه‌سازی‌هایی در برنامه تلویزیون، به‌روزرسانی‌های همگام‌سازی پیام در دستگاه‌ها، گزینه‌های جدید Memoji و موارد دیگر وجود دارد، با فهرست کاملی از ویژگی‌هایی که تاکنون در دسترس بوده‌ایم. مقاله ویژگی های نسخه بتا iOS 17.2.

جمع بندی های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17
انجمن های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/15/apple-seeds-ios-17-2-public-beta-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *