اپل سومین نسخه بتا عمومی iOS 17.4 را با تغییرات اکوسیستم برنامه اتحادیه اروپا آغاز کرد

اپل امروز سومین بتای به‌روزرسانی‌های iOS 17.4 و iPadOS 17.4 را برای آزمایش‌کنندگان عمومی بتا عرضه کرد و به غیر توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا نرم‌افزار را قبل از انتشار آزمایش کنند. سومین نسخه بتا iOS 17.4 و iPadOS 17.4 یک هفته پس از اپل عرضه می شود نسخه بتای دوم را منتشر کرد.

اپل سومین نسخه بتا عمومی iOS 17.4 را با تغییرات اکوسیستم برنامه اتحادیه اروپا آغاز کرد
آزمایش‌کنندگان عمومی بتا می‌توانند با باز کردن برنامه تنظیمات، رفتن به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار، ضربه زدن روی گزینه «به‌روزرسانی‌های بتا» و جابه‌جایی روی آن، بتا را دریافت کنند. iOS 17 یا iPadOS 17 بتا عمومی. ثبت نام در وب سایت تست بتا اپل الزامی است.

نسخه‌های بتای iOS 17.4 و iPadOS 17.4 مجموعه‌ای از تغییرات را برای کاربران اتحادیه اروپا ایجاد می‌کنند که به فروشگاه‌های برنامه جایگزین و روش‌های پرداخت جایگزین اجازه می‌دهد.

گزینه های جدیدی برای انتخاب یک مرورگر پیش فرض وجود دارد، NFC برای بانک ها و سایر موسسات مالی باز شده است و مرورگرها موظف به استفاده از WebKit نیستند.

همراه با این تغییرات، به‌روزرسانی شخصیت‌های ایموجی، رونوشت‌های پادکست، تغییراتی در سافاری، نکاتی در مورد آنچه می‌توانیم از نسل بعدی انتظار داشته باشیم را نیز به ارمغان می‌آورد. CarPlayو بیشتر.

جزئیات کامل در مورد آنچه در iOS 17.4 گنجانده شده است را می توان در راهنمای ویژگی های ما یافت.

جمع بندی های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17
انجمن های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/14/apple-seeds-ios-17-4-public-beta-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *