اپل فروش اپل واچ ۹ و اولترا ۲ را متوقف می کند، اما همچنان امکان خرید آنها وجود دارد

اپل فروش اپل واچ ۹ و اولترا ۲ را متوقف می کند، اما همچنان امکان خرید آنها وجود دارد

اپل به زودی فروش آن را به طور کامل متوقف خواهد کرد اپل واچ ۹ و اولترا ۲ در ایالات متحده به عنوان یک ممنوعیت جدید رخ می دهد.

اگر با شرایط آشنا نیستید، اپل غرق شده است در یک نبرد یک ساله ثبت اختراع با شرکت فناوری پزشکی Masimo بر سر حسگر اکسیژن خون در ساعت‌های هوشمندش. یک قاضی آمریکایی حکم داد که غول فناوری حق ثبت اختراع ماسیمو را نقض کرد در ژانویه اپل تلاش کرده تا با آن مقابله کند، اما کمیسیون تجارت بین‌المللی (ITC) علیه آن‌ها حکم صادر کرد و عملاً پوشیدنی‌ها را ممنوع کرد.

از امروز، ۲۱ دسامبر، اپل واچ ۹ و اولترا ۲ دیگر برای خرید در فروشگاه رسمی این شرکت در دسترس نخواهند بود. فروش ساعت‌های هوشمند تا شب کریسمس در فروشگاه‌های اپل ادامه خواهد داشت و سپس از قفسه‌ها خارج می‌شوند.

خرید دستگاه از طریق خرده فروشان شخص ثالث همچنان امکان پذیر خواهد بود، با این حال، به خاطر داشته باشید که اپل به دلیل این حکم، دیگر دستگاه تولید نخواهد کرد. بنابراین هر آنچه که در اینترنت یافت می شود، تنها چیزی است که برای آینده قابل پیش بینی باقی می ماند.

ما فهرست های متعددی را برای پوشیدنی ها در چند جدول جمع آوری کرده ایم. اگر علاقه مند هستید، توصیه می کنیم سریع عمل کنید، زیرا زمانی که آنها رفتند، آنها نیز از بین می روند. این پلتفرم ها پس از فروخته شدن سهام جدیدی دریافت نخواهند کرد.

اپل واچ ۹

اپل واچ اولترا ۲

اینها تنها دو مدلی هستند که تحت تأثیر این ممنوعیت قرار گرفتند. را اپل واچ SE فاقد نظارت بر اکسیژن خون است، بنابراین ایمن است. همچنین، اگر قبلاً اپل واچ ۹، اولترا ۲ یا مدل قدیمی‌تری دارید، این فناوری طبق معمول به کار خود ادامه می‌دهد. وصله ای وجود نخواهد داشت که نظارت بر اکسیژن خون یا هر چیز دیگری را غیرفعال کند.

طرح رو به جلو است

بنابراین، برنامه اپل برای پیشرفت چیست؟ خب ابتدا، این شرکت می‌گوید که با این امید که این حکم را لغو کند، به مرکز فدرال اعتراض خواهد کرد. بلومبرگ اخیرا اپل را گزارش کرده است در حال کار بر روی یک به‌روزرسانی نرم‌افزار است که این ویژگی را تغییر می‌دهد تا بتواند ممنوعیت را دور بزند. مدیرعامل ماسیمو جو کیانی به این نشریه گفت مشکل ثبت اختراع مربوط به سخت افزار است، نه نرم افزار، بنابراین پچ چیزی را حل نمی کند. اما او مایل است با آنها کارها را حل کند.

برخی این نکته را مطرح کرده اند که بایدن رئیس جمهور می تواند این ممنوعیت را وتو کند. او اختیار این کار را دارد. به نظر می رسد که آیا او واقعاً به تصمیم کاترین تای، نماینده تجاری ایالات متحده بستگی دارد یا خیر. کاخ سفید کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت سفیر تای “همه عوامل را در این مورد در نظر می گیرد.” [and] این اختیار را دارد که تصمیم بگیرد چه اتفاقی برای مدل های اپل واچ می افتد.

یک روز، دستگاه ها می توانند برگردند، اما هیچ کس در حال حاضر با اطمینان نمی داند.

حتماً لیست TechRadar را در سایت بررسی کنید بهترین ساعت های اپل در سال ۲۰۲۳.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/apple-stops-selling-the-apple-watch-9-and-ultra-2-but-its-still-possible-to-buy-them

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *