اپل ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۴ یک آیپد پرو OLED و آی پد ایر بزرگتر عرضه کند

اپل در حال برنامه ریزی است که در سال آینده تغییرات اساسی در خط تولید آیپد خود انجام دهد.

این بر اساس یک جدید است گزارش توسط تحلیلگر Ming-Chi Kuo، که ادعا می کند این شرکت قصد دارد مدل های جدید iPad Pro را با پردازنده های M3 و نمایشگرهای OLED عرضه کند.

همه آیپدهای فعلی دارای نمایشگر LCD هستند، اگرچه آیپد پرو بزرگتر و ۱۲٫۹ اینچی دارای یک صفحه نمایش LED پیشرفته و مینی است. اما OLED یک انتخاب منطقی برای iPad است، زیرا احتمالاً سیاهی عمیق تر، زاویه دید بهتر و مصرف باتری کمتری را ارائه می دهد.

مدل‌های جدید آی‌پد پرو احتمالاً در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند و تولید انبوه آن در اواخر سه ماهه اول یا در سه ماهه دوم آغاز می‌شود.

کو همچنین می‌گوید که دو مدل جدید آی‌پد ایر، یکی با صفحه‌نمایش ۱۰٫۹ اینچی و دیگری با نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی در راه است. مدل دوم یک مدل کاملاً جدید است که از نظر اندازه با iPad Pro بزرگتر مطابقت دارد. این گزارش ادعا می کند که صفحه نمایش کمی بهبود یافته خواهد داشت، اما نه صفحه نمایش مینی ال ای دی که در آیپد پرو امروزی دیده می شود. کو می گوید که دستگاه های جدید آیپد ایر برای تولید انبوه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده اند.

در نهایت، کو می‌گوید که تولید انبوه آی‌پد مینی آینده (به همه ما مراجعه کنید پیش بینی ها در اینجا)، به نیمه دوم سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاده است. همچنین باید در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ یک آیپد جدید وجود داشته باشد، اگرچه Kuo هیچ بینش جدیدی در مورد این مدل ها ارائه نمی دهد.

پیش‌بینی‌های کو تا حد زیادی با پیش‌بینی‌های او مطابقت دارد مارک گورمن از بلومبرگاگرچه این اولین باری است که ما در مورد iPad Air بزرگتر می شنویم.

موضوعات
آی پد


منبع: https://mashable.com/article/apple-oled-ipad-12-9-ipad-air

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *