اپل ممکن است در حال برنامه ریزی برای استفاده از آیپد مینی به عنوان نمایشگر هوم پاد باشد

اپل ممکن است در حال برنامه ریزی برای استفاده از آیپد مینی به عنوان نمایشگر هوم پاد باشد

با توجه به میزان شایعات و فاش‌هایی که در مورد آن دیده‌ایم، به نظر می‌رسد اپل به فکر عرضه یک نمایشگر هوشمند بر اساس اسپیکر هوم پاد – و آن صفحه نمایش می تواند در نهایت یک صفحه نمایش باشد آیپد مینی.

تیم در ۹to5Mac در حال جستجو در کد tvOS 17.2 بتا بوده است و چیز نسبتاً جالبی پیدا کرده است: این نرم افزار به روز شده است تا پشتیبانی از آن را اضافه کند. آیپد مینی ۶ که اپل در سال ۲۰۲۱ راه اندازی کرد.

با توجه به اینکه هوم پاد و هوم پاد مینی بر روی نسخه اصلاح شده tvOS اجرا شود، پس منصفانه است که فرض کنیم اپل می خواهد ایده راه اندازی یک صفحه نمایش هوشمند HomePod با صفحه نمایش با اندازه مناسب را بررسی کند.

چیزی که اعتبار بیشتری به این ایده می‌افزاید این است که شایعاتی در مورد HomePod-plus-iPad ظاهر شده است. برای بیش از یک سال در حال حاضر، و از برخی از قابل اعتمادترین راهنمایی های اپل در تجارت آمده است.

عوامل شکل

در این مرحله، لازم به یادآوری است که حتی اگر اپل آی‌پد مینی را به‌عنوان یک پیوست هوم پاد آزمایش کند، هیچ تضمینی وجود ندارد که در نهایت به یک محصول واقعی در این مسیر دست پیدا کنیم – برنامه‌های شرکت و شرایط بازار همیشه تغییر می‌کنند.

در روزهای اخیر ما نیز دیده می شود چیزی که ظاهراً نمونه اولیه هوم پاد با نمایشگر کوچک یکپارچه در بالا است. این امکان وجود دارد که اپل در حال آزمایش بیش از یک فاکتور شکل متفاوت برای نمایشگر هوشمند آینده باشد.

منطقی است که tvOS نرم افزاری باشد که روی این نمایشگر هوشمند اجرا می شود، زیرا قبلاً در HomePod استفاده می شود. اگر شایعات از ابتدای سال باید باور کرد، عملکردهای خانه هوشمند جلو و مرکز خواهند بود.

اپل ممکن است رویکرد مورد استفاده توسط تبلت گوگل پیکسل و داک آن، و یک نمایشگر هوشمند بسازید که بتوانید آن را به بلندگو متصل کنید یا با خود حمل کنید. یا، می تواند کپی کند آمازون اکو نمایش ۱۰ با صفحه نمایشی که قابلیت چرخش دارد. زمان نشان خواهد داد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/home/smart-speakers/apple-could-be-planning-to-use-the-ipad-mini-as-a-homepod-display

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *