اپل ممکن است نمایشگر EyeSight و تراشه مک را برای ارزان‌تر Vision Pro خود کاهش دهد

اگر اپل یک هدست Vision Pro ارزان‌تر عرضه کند، احتمالاً نسخه‌ای با دوربین خارجی کمتر، بدون ویژگی EyeSight و یک تراشه آیفون به جای تراشه مک فعلی خواهد بود. بلومبرگمارک گورمن در گزارش خود گزارش داد در خبرنامه آمده است که شرکت به این گزینه ها به عنوان راه هایی برای کاهش هزینه بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار برای یک مدل پایین تر نگاه می کند. که قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ ارسال شود، در حال حاضر از ۳۵۰۰ دلار شروع می شود.

در گزارش قبلی، Gurman گفت که Vision Pro ارزان‌تر نیز از نمایشگرهایی با وضوح پایین‌تر در داخل هدست استفاده می‌کند. به گفته Gurman، اکنون نشانه بزرگ این است که ممکن است صفحه نمایش خارجی را که قابلیت امضای EyeSight را فعال می کند، حذف کند. EyeSight چشم‌های کاربر را روی یک صفحه نمایش OLED رو به بیرون نمایش می‌دهد تا هر کسی که نزدیک می‌شود بتواند ببیند توجهش به کجا متمرکز شده است. این یکی از مهمترین نقاط فروش در اعلامیه ویژن پرو اپل بود، اگرچه دقیقاً مأموریت حیاتی نیست.

به گفته Gurman، یک نسخه بعدی برای Vision Pro ممتاز نیز در حال انجام است. EyeSight خواهد داشت و احتمالاً طراحی سبک‌تری دارد که به جای لنزهای Zeiss که اکنون با آن کار می‌کند، لنزهای نسخه‌ای داخلی را برای کسانی که به آن نیاز دارند، انتخاب می‌کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-may-cut-eyesight-display-and-mac-chip-for-its-cheaper-vision-pro-204548008.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apple-may-cut-eyesight-display-and-mac-chip-for-its-cheaper-vision-pro-204548008.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *