همه چیز اعلام شده در Minecraft Live، از DLC جنگ ستارگان گرفته تا برنده رای اوباش

Minecraft Live، جشن سالانه پخش زنده Minecraft توسط توسعه دهنده Mojang، اکنون برگزار شده است بوده و رفته برای یک سال دیگر، برنده رای اوباش در سال ۲۰۲۳، محتوای جدیدی که در به‌روزرسانی ۱٫۲۱ آن عرضه می‌شود، DLC جدید جنگ ستارگان و موارد دیگر را نشان می‌دهد. همه اینها در حالی است که Mojang یک نقطه عطف کاملاً هیولا را اعلام می کند: Minecraft اکنون بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه فروخته است، به این معنی که هنوز هم پرفروش ترین بازی تا به امروز است، اما اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون فروش از نزدیک ترین رقیب خود، GTA 5 جلوتر است.

با این حال، به Minecraft Live برمی گردیم و جشن های Mojang با رونمایی از DLC Star Wars: Path of the Jedi Minecraft آغاز شد که در تاریخ ۷ نوامبر به بازار درون بازی عرضه می شود. این به بازیکنان این شانس را می‌دهد که از پاداوان تا شوالیه جدی بالا بروند – به این معنی که، بله، مبارزه با شمشیر نوری و قدرت‌های نیرو وجود دارد – در سفری که شخصیت‌های جنگ ستارگان و مکان‌های آشنا را برای کاوش در آن به نمایش می‌گذارد.

DLC های بیشتری برای Minecraft در راه است که به شکل پیوند با سیاره زمین ۳ آینده بی بی سی، قول می دهد “بازیکنان را در شگفتی های دنیای طبیعی غوطه ور کند”. در سال ۲۰۲۴ از طریق Minecraft Education و Minecraft Marketplace در دسترس خواهد بود.


تریلر Minecraft’s Star Wars: Path of the Jedi DLC.

همچنین در سال آینده، به ویژه در “اواسط سال ۲۰۲۴″، یک به روز رسانی جدید Minecraft Vanilla به نام ۱٫۲۱ ارائه می شود. موجانگ تعدادی از ویژگی‌هایی را که در Minecraft Live به ارمغان می‌آورد، از جمله Crafter – که اولین کاردستی خودکار در بازی را نشان می‌دهد – در کنار آن بیان کرد. اتاق های محاکمه. این سازه‌های زیرزمینی که به‌طور رویه‌ای ایجاد شده‌اند، «چالش منحصربه‌فردی را برای بازیکنان به وجود می‌آورند که باید بر آن غلبه کنند» و شامل گروه جدیدی به نام The Breeze می‌شود. این دشمن پرش می‌تواند پرتاب‌هایی از انرژی باد را شلیک کند که در اثر برخورد منفجر می‌شوند و باعث آسیب کمی در شعاع چند بلوک می‌شوند و باعث ضربه زدن به همه افراد در منطقه آسیب‌دیده می‌شوند.

به روز رسانی ۱٫۲۱ همچنین Trial Spawner را اضافه می کند، و بازیکنان را قادر می سازد تا تعداد هدف مشخصی از اوباش (به صورت پویا بر اساس تعداد بازیکنان نزدیک تنظیم شده) بر اساس یک تایمر ایجاد کنند. همچنین با بیرون انداختن لوت خود به بازیکنان پاداش می دهد. و در نهایت برای ۱٫۲۱، لامپ مسی جدید وجود دارد که بسته به مرحله اکسیداسیون خود نور ساطع می کند، با اکسیداسیون بیشتر یعنی نور کمتر.


Minecraft Live 2023: به روز رسانی نکات برجسته.

موجانگ در پایان اخبار ویژه Minecraft امروز، نتایج آنچه ثابت شده است را به اشتراک گذاشت. رای جنجالی اوباش امسال. سه اوباش احتمالی در آستانه بازی Minecraft Live نشان داده شده است – خرچنگ، پنگوئن، و آرمادیلو – و با پایان رای‌گیری، جامعه به طور جمعی آرمادیلو را به عنوان اوباش بعدی به بازی انتخاب کرده است. به عنوان بخشی از ۱٫۲۱ در اواسط سال آینده می رسد. اتفاقاً سال ۲۰۲۴ پانزدهمین سالگرد ماین کرافت است و موجانگ می‌گوید «برنامه‌های هیجان‌انگیزی» برای جشن گرفتن دارد.

با این حال، این کاملاً همه آن چیزی نبود که در Minecraft Live نشان داده شد. موجانگ همچنین از تعدادی افزودنی جدید برای اسپین آف استراتژی بلادرنگ امسال، Minecraft Legends، رونمایی کرد. یک رویداد چالشی جدید Lost Legends، با عنوان Creeper Clash، وجود دارد که در ۱۹ اکتبر، درست در زمان هالووین، همراه با Snow vs Snout می آید. دومی همراه با ویژگی‌های جدیدی از جمله قورباغه‌ها، واحد و ساختار جدید پیگلین، و متحدان جادوگر پرتاب معجون جدید، همه در به‌روزرسانی دسامبر Minecraft Legends ارائه می‌شوند.


منبع: https://www.eurogamer.net/everything-announced-during-minecraft-live-2023-from-star-wars-to-mob-vote-winners

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *