اپل موزیک اکنون دارای لیست های پخش مشترک است، اما همچنان پشت Spotify مانده است

اپل موزیک اکنون دارای لیست های پخش مشترک است، اما همچنان پشت Spotify مانده است

روز دوشنبه ۲۲ ژانویه، اپل منتشر شد iOS 17.3 و به همراه به روز رسانی های نرم افزاری قابل توجهی مانند حفاظت از دستگاه دزدیده شدهاین به روز رسانی دو ویژگی بزرگ را به Apple Music اضافه می کند: لیست پخش مشترک برای مشترکین Apple Music و SharePlay با CarPlay.

اولی به شما امکان می‌دهد تا با دیگر کاربران پولی Apple Music برای ایجاد لیست‌های پخش مشترک که در آن هرکسی می‌تواند آهنگ‌ها را به اشتراک بگذارد یا به سادگی به انتخاب‌های دوستانتان با ایموجی‌ها واکنش نشان دهد، گروه کنید. دومی به طور خودکار برای هر کسی که در ماشین شما می‌پرد و به CarPlay یا بلوتوث متصل می‌شود، دعوت می‌کند تا از دستگاه خود به مدیریت موسیقی سفرهای جاده‌ای بپیوندند – حتی اگر مشترک Apple Music نباشند.

آیا می خواهید بدانید که چگونه همکاری ایجاد کنید؟ اپل یک ویدیوی جدید در مورد نحوه استفاده از این دو ویژگی را به اشتراک گذاشته است که توسط خودش ارائه شده است نقد زندگی رپ میزبان ها این کلیپ شامل Ebro Darden، Nadeska Alexis و Lowkey است که نحوه دعوت از دوستان را برای همکاری در لیست های پخش Apple Music با استفاده از آخرین نسخه iOS توضیح می دهند. شما می توانید آن را در زیر تماشا کنید.

خب بیا انجام بدیمش! در من داشته باشید لیست پخش Apple Music Lossless – تا زمانی که اشتراک Apple Music دارید و به iOS 17.3 آپدیت شده اید، باید بتوانید به انتخاب های Lossless (در برخی موارد Hi-Res Lossless) من واکنش نشان دهید و اضافه کنید.

می‌توانید با استفاده از کلید «تایید همکاران»، نظارت کنید که چه کسی می‌تواند به فهرست پخش شما دسترسی داشته باشد و به آن اضافه کند. اما خواهید دید که من این کار را نکرده ام. حالیم کن!


نظر: من عاشق اپل موزیک هستم، اما برای مهمانی دیر شده است – و کاربران Spotify به چیزهای بیشتری عادت کرده اند

آیا به نوعی احساس می کنید که قبلاً این را شنیده اید؟ شما احتمالاً دارید: لیست های پخش مشترک در اپل موزیک در واقع برای اولین بار در اضافه شدند iOS 17.2 بتا، اما این ویژگی قبل از انتشار نهایی حذف شد.

همچنین شایان ذکر است که Spotify از اواخر سال ۲۰۲۰ لیست‌های پخش مشترکی را ارائه کرده است. اما شما توانسته‌اید ایجاد لیست پخش گروهی در پیام رسان فیس بوک از سال ۲۰۱۷ – و فراموش نکنیم، از سپتامبر ۲۰۲۳، Spotify نیز ارائه می دهد لیست های پخش جامیک ویژگی منظم در داخل فناوری همکاری آن است که اساساً با کارهایی که قبلاً می توانید با استفاده از لیست های پخش مشترک غول پخش سبز بزرگ انجام دهید با Blend (که سلیقه چندین نفر را در یک لیست پخش ادغام می کند) ازدواج می کند، اما در زمان واقعی کار می کند، کنترل هایی برای مدیریت صف دارد و فقط برای افرادی که در همان شبکه Wi-Fi هستند در دسترس است. به این فکر کنید که هر کس در مهمانی این شانس را دارد که در زمان واقعی محل رقص را پر کند.

در همین حال Deezer قابلیتی به نام راه اندازی کرد تکان دهنده نوامبر گذشته. بله، این نیز اساساً لیست های پخش مشترک است، اما این ویژگی خاص دو سال در حال ساخت است و به شما امکان می دهد با استفاده از آهنگ های Spotify و Apple Music نیز آنها را ایجاد کنید.

قبلاً گفته ام و باز هم می گویم: من عاشق اپل موزیک هستم. یکی از بهترین خدمات پخش موسیقی اطراف برای کیفیت موسیقی من یک مشترک پولی هستم و هر روز از اینکه اپل استریم واقعاً با وضوح بالا و با کیفیت بهتر از CD را با همان قیمت پخش‌های کم‌رز Spotify ارائه می‌کند، سپاسگزارم.

موضوع این است که من هنوز مطمئن نیستم که در بین دوستانم چه کسی واقعاً برای Apple Music پول می پردازد – اما همه ما می دانیم Spotify چقدر در همه جا حاضر است. Spotify Wrapped 2023 تمام شواهدی بود که هر یک از ما نیاز داشتیم.

باز هم، من از به روز رسانی سپاسگزارم، زیرا واقعاً Apple Music یکی از بهترین پلتفرم های پخش موسیقی برای کیفیت صدا است، در کنار قبوز و جزر و مدخروجی با وضوح بالا اما وقتی صحبت از جنبه اجتماعی و مشارکتی پخش موسیقی به میان می آید، پیشنهاد اپل همچنان در Spotify در حال پخش است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/audio-streaming/apple-music-now-has-collaborative-playlists-but-its-still-stuck-behind-spotify

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *