اپل مک‌بوک‌های ۱۲ و ۱۳ اینچی ارزان‌قیمت را با قیمت ۷۰۰ دلار یا کمتر به فروش می‌رساند.

شایعه ای در خارج از کره ادعا می کند که اپل به طور فعال در حال توسعه مدل های جدید مک بوک ۱۲ اینچی و ۱۳ اینچی برای فروش با قیمت برنامه ریزی شده حدود ۷۰۰ دلار یا کمتر است.

اپل مک‌بوک‌های ۱۲ و ۱۳ اینچی ارزان‌قیمت را با قیمت ۷۰۰ دلار یا کمتر به فروش می‌رساند.
به گفته اپراتور حساب جمع‌آوری اخبار “yeux1122” در وبلاگ ناور، منابع زنجیره تامین “به طور مداوم” شواهدی را مشاهده کرده اند که نشان می دهد اپل مک بوک های ارزان قیمت در دو اندازه مختلف در حال توسعه دارد.

منابع این حساب نشان می دهند که در حالی که اپل هنوز به طور کامل متعهد به تولید انبوه مک های ارزان قیمت نشده است، اکنون به دلیل کاهش شدید فروش آی پد و مک بوک، “بیش از هر زمان دیگری” احتمال دارد وارد بازار شود.

آخرین شایعه پس از تحلیلگر اپل، مینگ چی کو در این هفته منتشر شد ادعا کرد اپل در نظر دارد سال آینده یک سری مک‌بوک ارزان‌قیمت راه‌اندازی کند تا فروش مک‌بوک‌های ناخوشایند را با هدف ۸ تا ۱۰+ میلیون واحد در سال افزایش دهد.

آ دیجی تایمز در گزارشی که ماه گذشته منتشر شد همچنین گفته شد که اپل می‌تواند در اواخر سال ۲۰۲۴ سری مک‌بوک‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری را عرضه کند تا از خطوط مک‌بوک ایر و پرو موجود این شرکت متمایز شود و به شرکت در رقابت با مدل‌های محبوب کروم‌بوک گوگل کمک کند.

تعداد مؤسسات آموزشی که کروم‌بوک‌ها را در چند سال گذشته پذیرفته‌اند، رشد سریعی داشته است، به‌ویژه در مقایسه با آی‌پدهای اپل، که فروش آن‌ها در بازار آموزش کاهش یافته است.

گفته می‌شود که توجه اپل به‌طور فزاینده‌ای بر این بخش به‌عنوان راهی ممکن برای افزایش فروش مک‌بوک‌های پررنگ متمرکز شده است و در نظر دارد دستگاه‌های ارزان‌تر و فشرده‌تری را برای دانش‌آموزان پسند برای بازپس‌گیری سهم بازار خود ارائه دهد. کروم‌بوک‌های با کارایی بالاتر را می‌توان با قیمتی در حدود ۷۰۰ دلار خریداری کرد، از این رو، طبق آخرین شایعات، رقمی حدود ۷۰۰ دلاری که اپل در نظر گرفته است.

حساب وبلاگ ناور سابقه متفاوتی برای پیش‌بینی برنامه‌های اپل دارد، اما برخی از ادعاهای آن در سال گذشته قابل توجه بودند. به عنوان مثال، در مارس ۲۰۲۲ به طور دقیق فاش شد برخی از جزئیات در مورد نسل سوم آیفون SE قبل از عرضه این مدل توسط اپل. در اکتبر همان سال نیز به دقت پیش‌بینی کرد که اپل این کار را خواهد کرد تاخیر در انتشار مدل های جدید مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی تا اوایل سال ۲۰۲۳٫

برچسب ها: ناور
انجمن های مرتبط: مک بوک


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/26/apple-low-cost-12-inch-13-inch-macbook/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *