اپل می تواند یک آیپد ایر بزرگتر را قبل از آیپد پروهای OLED خود در سال آینده عرضه کند

وجود داشته است شایعات فراوان در هفته‌های اخیر در مورد برنامه‌ریزی اپل از نظر آی‌پدهای جدید در سال ۲۰۲۴، و اکنون نشت دیگری برای اضافه کردن به این لیست وجود دارد: معرفی یک اندازه ۱۲٫۹ اینچی جدید برای آیپد ایر ۶.

این از تحلیلگران می آید مینگ چی کو، که یکی از قابل اعتمادترین راهنمایی‌کنندگان اپل است. طبق گفته کو، یک آیپد ایر ۱۰٫۹ اینچی و ۱۲٫۹ اینچی برای تولید انبوه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

شما می توانید ما را بخوانید بررسی iPad Air (2022). اگر می خواهید حافظه خود را در مورد آخرین مدلی که اپل عرضه کرده است، تازه کنید. این صفحه نمایش ۱۰٫۹ اینچی با وضوح ۲۳۶۰ در ۱۶۴۰ پیکسل و از فناوری صفحه نمایش IPS LCD بهره می برد.

به گفته Kuo، این فناوری صفحه نمایش در مدل ۱۲٫۹ اینچی بهینه سازی خواهد شد. در حالی که mini-LED اضافه نخواهد شد، تبلت بزرگتر دارای صفحه پشتی اکسیدی خواهد بود – این همان چیزی است که در تبلت وجود دارد. آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی مینی ال ای دیو اساساً به معنای مصرف انرژی کمتر (بنابراین عمر باتری بهتر) و همچنین عملکرد برتر است.

حتی بیشتر آی پد

اپل می تواند یک آیپد ایر بزرگتر را قبل از آیپد پروهای OLED خود در سال آینده عرضه کند

آی‌پد ایر ۵ (بالا سمت چپ) و آی‌پد پرو (۲۰۲۲)، بالا سمت راست، هر دو می‌توانند در سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی‌های بزرگی دریافت کنند. (اعتبار تصویر: اپل / آینده)

در حالی که کو هیچ جزئیاتی در مورد چیپست داخل iPad Airs جدید ارائه نمی دهد (چیپ فعلی روی Apple M1 اجرا می شود)، او می گوید که iPad Pro نیز در سال ۲۰۲۴ به روز می شود و با جدیدترین آنها عرضه می شود. چیپست های اپل M3 در داخل آنها

ظاهراً آی‌پد پروها از mini-LED به فناوری OLED تغییر می‌دهند قبلا شایعه شده بود) که باید به معنای کنتراست و کنترل روشنایی بهبود یافته و این تبلت ها ممکن است قیمت بالایی نیز داشته باشند – مدل های فعلی از ۷۹۹ دلار / ۸۹۹ پوند / ۱۳۹۹ دلار استرالیا برای ۱۱ اینچی و ۱۰۹۹ دلار / ۱۲۴۹ پوند / ۱۸۹۹ دلار استرالیا برای ۱۲٫۹ اینچ شروع می شوند.

Kuo می گوید که تولید در این تخته ها اواخر سه ماهه اول یا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد و پس از آن، آیپد مینی ۷که قرار است در نیمه دوم سال (دیرتر از آنچه در ابتدا تصور می شد) ظاهر شود.

در نهایت، انتظار می‌رود نسل یازدهمین آی‌پد سطح پایه در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ تولید شود و یک تبلت دیگر اپل را انتخاب کنید. به نظر می رسد که ما زمان زیادی را صرف به روز رسانی خود خواهیم کرد بهترین آیپدها لیست سال آینده

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/tablets/ipad-air/apple-could-launch-a-bigger-ipad-air-before-its-oled-ipad-pros-next-year

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *