اپل همچنان این محصولات قدیمی و اغلب فراموش شده را در سال ۲۰۲۴ می فروشد

در حالی که اکثر محصولات اپل در چند سال گذشته به روز شده اند، تعداد انگشت شماری از دستگاه ها و لوازم جانبی کاملا قدیمی هستند. در زیر، هفت مورد از قدیمی‌ترین و مبهم‌ترین محصولاتی را که اپل هنوز در سال ۲۰۲۴ می‌فروشد، نشان می‌دهیم.

اپل همچنان این محصولات قدیمی و اغلب فراموش شده را در سال ۲۰۲۴ می فروشد
بعید است که بسیاری از این محصولات دیگر هرگز به روز شوند و مشخص نیست که اپل تا چه زمانی به فروش آنها در فروشگاه آنلاین خود ادامه خواهد داد.

سوپر درایو


در سال ۲۰۰۸ در کنار مک بوک ایر اصلی معرفی شد USB SuperDrive یک درایو CD/DVD خارجی است. با قیمت ۷۹ دلار در فروشگاه آنلاین اپل موجود است، اما برای استفاده از آن با مک بوک مدرن به یک آداپتور USB-A به USB-C نیاز دارید.

آخرین مک بوک با درایو CD/DVD داخلی بود در سال ۲۰۱۶ متوقف شد.

مبدل MagSafe


فقط با ۹٫۹۹ دلار، می توانید کوچک اپل را داشته باشید مبدل MagSafe به MagSafe 2. این آداپتور به صفحه نمایش تاندربولت بسیار قدیمی اپل اجازه می دهد تا مک بوک پرو یا مک بوک ایر بسیار قدیمی مجهز به کانکتور MagSafe 2 را نیز شارژ کند.

برای کسانی که حساب می کنند، اپل در سال ۲۰۲۱ به MagSafe 3 رفت.

EarPods با دوشاخه ۳٫۵ میلی متری


اپل جک هدفون را از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در سال ۲۰۱۶ حذف کرد، اما به فروش سیمی ادامه می‌دهد. EarPods با دوشاخه هدفون ۳٫۵ میلی متری برای ۱۹ دلار شما همچنین می توانید EarPods را دریافت کنید با Lightning یا USB-C.

سلام، مک ها هنوز جک هدفون دارند.

کابل ۳۰ پین به USB


هنوز با آی‌پاد یا آیفون قدیمی‌تر سرگرم می‌شوید؟ اپل شما را با آن پوشش می دهد کابل ۳۰ پین به USBدارای فناوری موفقیت آمیز USB 2.0 از اوایل دهه ۲۰۰۰٫

نکته حرفه ای: اگر واقعاً به آن نیاز دارید، می توانید یکی را با قیمت بسیار ارزان تر در آمازون تهیه کنید.

آداپتور قفل امنیتی مک پرو


آیا می خواهید Mac Pro 2013 خود را در سال ۲۰۲۴ ایمن نگه دارید؟ مال اپل آداپتور ۴۹ دلاری به شما اجازه می دهد یک قفل کنزینگتون سازگار را به رایانه وصل کنید.

ما صادقانه تعجب می کنیم که اپل هنوز این یکی را می فروشد.

پیوند دستبند


اپل فولاد ضد زنگ را به روز نکرده است پیوند دستبند از زمانی که اپل واچ اصلی در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. این بند همچنان در اندازه های اصلی ۳۸ میلی متری و ۴۲ میلی متری خود با قیمت ۴۴۹ دلار درج شده است و دیگر کاملاً با رنگ های برخی از مدل های جدید اپل واچ مطابقت ندارد.

چرخ های مک پرو


با قیمت پایین ۶۹۹ دلار، می توانید چرخ ها را اضافه کنید به برج Mac Pro 2019 یا جدیدتر شما، که به آن اجازه می دهد به اطراف بچرخد. یا، شما می توانید آنها را روی یک اسکیت بورد نصب کنید.

همچنین وجود دارد کیت پای مک پرو برای ۲۹۹ دلار در این اقتصاد.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/03/old-apple-products-list/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *