اپل واچ سری ۸ به پایین‌ترین قیمت هفته سایبری خود رسید

۱۲۰ دلار پس انداز کنید: این اپل واچ سری ۸ (۴۵ میلی متر، GPS) فقط ۳۰۹ دلار در آمازون است که از قیمت معمولی آن ۴۲۹ دلار کمتر است. این یک تخفیف ۲۸ درصدی و کمترین قیمتی است که تاکنون در فصل فروش تعطیلات دیده ایم.


اگر خیلی مشغول لذت بردن از اوقات خانوادگی یا خوردن پای باقی مانده برای خرید تعطیلات در اوایل این هفته بودید، نگران نباشید. ما همچنان شاهد معاملات عالی در پایان ماه هستیم و اگر لیست خرید شما شامل اپل واچ باشد، روز شانس شماست.

از ۳۰ نوامبر، اپل واچ سری ۸ (۴۵ میلی متر، GPS، قرمز) فقط ۳۰۹ دلار در آمازون است که ۱۲۰ دلار کمتر از قیمت معمولی آن ۴۲۹ دلار است. این یک است معامله بهتر برای سری ۸ چیزی که در جریان فروش جمعه سیاه و سایبری آخر هفته دیدیم و مسابقه ای برای این ساعت پایین ترین قیمت تا کنون. برای امتیاز دادن به این معامله در اندازه S/M، باید رنگ قرمز را بگیرید. این اندازه M/L همچنین به فروش می رسد که با همان رنگ به ۳۱۹ دلار کاهش یافته است.

در حالی که سری ۸ قدیمی تر از براق جدید است اپل واچ سری ۹، هنوز هم مملو از ویژگی های مطلوب است. دارای قابلیت های ردیابی سلامتی مانند نظارت بر سطح اکسیژن خون و ضربان قلب، از جمله ریتم های نامنظم است. ردیابی خواب چرخه های خواب را زیر نظر دارد و نشان می دهد که چه مدت در مراحل REM و خواب عمیق سپری شده است. اپل واچ سری ۸ همچنین دارای عملکردهای ایمنی مانند تشخیص تصادف و سقوط است.

رویه اپل واچ سری ۸ با مواد مقاوم در برابر ترک و گرد و غبار ساخته شده است. همچنین در برابر آب مقاوم است، بنابراین هنگام شستن ظروف یا حتی هنگام شیرجه رفتن تا عمق ۵۰ متری، مشکلی در روشن نگه داشتن ساعت نخواهید داشت.

اگر به فکر گرفتن یک ساعت هوشمند بودید، اپل واچ سری ۸ ویژگی ها را بسته بندی می کند و به کمترین قیمتی که در هفته سایبر دیده ایم – فقط ۳۰۹ دلار در آمازون است.


منبع: https://mashable.com/article/nov-30-apple-watch-series-8-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *