اپل واچ سری ۹ به پایین ترین قیمت ۳۰۹ دلار بازگشت

آخرین ساعت اپل سری ۹ به پایین ترین قیمت خود بازگشته است، درست به موقع تا به شما کمک کند به اهداف تناسب اندام ژانویه ادامه دهید. می توانید مدل صورتی ۴۱ میلی متری را با حلقه اسپرت صورتی روشن بگیرید فقط با ۳۰۹ دلار، برای صرفه جویی ۲۳ درصدی (۹۰ دلار) از قیمت فهرست. اگر به دنبال رنگ دیگری هستید، نیمه شب و نقره مدل‌ها با قیمت ۳۲۹ دلار به فروش می‌رسند، که همچنان ۱۸ درصد (۷۰ دلار) از قیمت معمولی شما صرفه‌جویی می‌کند.

این اپل واچ سری ۹ یک مکمل خوب به ترکیب است و یک گل به ثمر رسانده است عالی ۹۲ در بررسی ما به لطف ویژگی های جدیدی مانند Raise To Speak و Double Tap. Raise to Speak به شما این امکان را می دهد که مچ دست خود را برای فعال کردن سیری بلند کنید، به طوری که درخواست ها به جای استفاده از دستگاه دیگر، اکنون مستقیماً در ساعت پردازش می شوند. به عبارت دیگر، هنوز هم می‌توانید از سیری در زمان آفلاین یا دور از تلفن خود استفاده کنید.

دو تا ضربه ی آهسته بزن یک ویژگی تعاملی تر است که به شما امکان می دهد دو بار انگشت اشاره و شست خود را با هم ضربه بزنید (آنهایی که در همان سمت ساعت قرار دارند) تا اقدامات خاصی را انجام دهید. می‌توانید از آن برای پاسخ دادن یا پایان دادن به تماس‌ها یا پاسخ دادن با دیکته، از جمله دستورات دیگر استفاده کنید – به این معنی که باید کمتر صفحه ساعت خود را لمس کنید.

اپل واچ سری ۹ همچنین برای سلامتی و تناسب اندام قدرتمند است – یکی، ضربان قلب شما را کنترل می کند و در صورت مشاهده هر گونه بی نظمی، اعلان ارسال می کند. همچنین مراحل خواب و سلامت کلی شما را از طریق ویژگی هایی مانند سنجش دما ردیابی می کند. به علاوه در برابر آب مقاوم است، بنابراین نیازی نیست نگران تعریق باشید.

همانطور که می دانید یک نقطه ضعف وجود دارد. اپل مجبور شد یک ویژگی کلیدی جدید، نمایشگر اکسیژن خون را به دلیل یک اختلاف ثبت اختراع با یک شرکت پزشکی با این حال، این مشکل اکنون حل شده است، و احتمالاً این ویژگی را زیاد از دست نخواهید داد – به خصوص در آن قیمت ها.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-watch-series-9-falls-back-to-a-low-of-309-115531352.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/apple-watch-series-9-falls-back-to-a-low-of-309-115531352.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *