اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ را قبل از بیرون کشیدن از قفسه های اپل از کجا بخریم

به روز رسانی: ۱۹ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر EST اپل فروش مدل های جدید اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ خود را به دلیل اختلاف در حق ثبت اختراع متوقف می کند. آمازون، بهترین خریدهدف، و والمارت برخی از مکان‌ها هستند که می‌توانید حتی پس از اینکه مسدود شدن اختصاصی اپل استور به صورت آنلاین در ۲۱ دسامبر و در فروشگاه‌ها در ۲۴ دسامبر اجرا می‌شود، یکی را خریداری کنید.

جایی که همچنان می توانید اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ را خریداری کنید


آمازون

اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲

تا ۷۰ دلار صرفه جویی کنید
اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ را قبل از بیرون کشیدن از قفسه های اپل از کجا بخریم

بهترین خرید

اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲

تا ۷۰ دلار صرفه جویی کنید
اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ را قبل از بیرون کشیدن از قفسه های اپل از کجا بخریم


والمارت

اپل واچ سری ۹

تا ۷۰ دلار صرفه جویی کنید
اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ را قبل از بیرون کشیدن از قفسه های اپل از کجا بخریم

اگر قصد دارید در سال آینده به اپل واچ سری ۹ یا اولترا ۲ هدیه بدهید یا به آن ارتقا دهید، از فروشگاه اپل صرفنظر کنید و به آمازون، بهترین خرید، هدفیا والمارت.

اپل دو ساعت پیشرفته خود را (که به تازگی در ماه سپتامبر عرضه شد) از قفسه های فیزیکی و مجازی به طور نامحدود بیرون می کشد، از ۲۱ دسامبر بعد از ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت شرقی برای خرید آنلاین و از ۲۴ دسامبر برای خرید در فروشگاه شروع می شود. برخی از درام ثبت اختراع مربوط به SpO2 جدید و a ممنوعیت واردات ITC بعدی پشت این موضوع هستند، اگرچه اپل امیدوار است که بتواند از توقف با یک جلوگیری کند به روز رسانی نرم افزار.

صرف نظر از اینکه آیا فروشگاه اپل یک گزینه است، اما احتمالاً به شما می‌گوییم که هر یک از محصولات اپل خود را از خرده‌فروشی مانند آمازون و بهترین خرید. اینجاست که حتی بر روی آخرین نسل محصولات اپل تخفیف می‌گیرید (تا ۷۰ دلار تخفیف، در هر دو قاب جدید اپل واچ) در حالی که وب‌سایت اپل خوشحال است که با قیمت کامل قفل می‌شود.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

دلایل مختلفی برای انتخاب آن وجود دارد سری ۹ یا Ultra بیش از یک مدل قدیمی تر. البته، ابتدا به دوبار ضربه زدن اشاره می‌کنیم: مسلماً یکی از کلاچ‌ترین موارد افزوده شده به یک ابزار پوشیدنی در مدتی است، این حرکت به سبک شکلک به شما امکان می‌دهد مواردی مانند تماس‌های تلفنی و تایمرها را با یک دست کنترل کنید. در مقایسه با سری ۸سری ۹ و اولترا ۲ نیز سریع‌تر، روشن‌تر هستند و فضای ذخیره‌سازی بیشتری دارند.

تا زمانی که می توانید اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ را از کجا بخرید

  • آمازون – چندین تکرار اندازه و اتصال از هر دو هنوز موجود است، از جمله بسیاری از آنها تا ۷۰ دلار تخفیف دارند. ارسال دو روزه برای اکثر مدل ها در دسترس است.

  • بهترین خرید – چندین تکرار اندازه و اتصال از هر دو موجود، از جمله بسیاری از آنها تا ۷۰ دلار تخفیف دارند. وارسی بهترین خرید قطره در ۲۱ دسامبر برای یک رکورد جدید بالقوه قیمت پایین در GPS 45 میلی متری سری ۹٫

  • هدف – چندین تکرار در اندازه و اتصال از هر دو موجود، از جمله بسیاری از آنها تا ۷۰ دلار تخفیف به علاوه ۵٪ تخفیف اضافی برای دارندگان کارت قرمز. ارسال دو روزه برای اکثر مدل ها در دسترس است.

  • والمارت – چندین تکرار در اندازه و اتصال سری ۹ موجود است، از جمله بسیاری از آنها تا ۷۰ دلار تخفیف دارند. (Walmart از زمانی که Ultra 2 در ماه سپتامبر عرضه شد، یکی از خرده فروشان مورد علاقه Ultra 2 نبوده است.) ارسال دو روزه برای اکثر مدل ها در دسترس است.

با تأیید اینکه اپل واچ توسط آمازون یا خود والمارت فروخته و ارسال شده است، تأیید کنید که لیست‌های آمازون و والمارت توسط شخص ثالثی نیست.

موضوعات
سیب
اپل واچ


منبع: https://mashable.com/article/where-to-buy-apple-watch-series-9-ultra-2-during-itc-ban

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *