اپل واچ SE در فروش جمعه سیاه دیگر به پایین ترین سطح خود سقوط کرد

هرگز زمان بهتری برای خرید اپل واچ SE (نسل دوم) وجود نداشته است، زیرا این ساعت در آمازون به پایین ترین سطح خود رسیده است. هر دو اندازه (۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری) با ۷۰ دلار تخفیف با ساعت ۴۰ میلی‌متری GPS SE در دسترس هستند. فقط از ۱۷۹ دلار شروع می شود، یا ۲۸ درصد (۷۰ دلار) تخفیف و مدل ۴۴ میلی متری از ۲۰۹ دلار (۲۵ درصد تخفیف) شروع می شود. این یک پایین ترین رکورد تاریخ است، که بهترین آن است قیمت ۱۸۹ دلار همین دو روز پیش دیدیم

با عملکرد خوب، طراحی آشنا و پشتیبانی از چندین برنامه، Watch SE 2022 امتیاز ۸۹ را در ما کسب کرد. بررسی Engadget. این ساعت تقریباً شبیه به آخرین مدل‌های ساعت است و علیرغم پردازنده کمی قدیمی‌تر، عملکرد نرمی را ارائه می‌دهد. مهمتر از همه، همه ویژگی‌های مشابهی را که در مدل‌های گران‌تر دریافت می‌کنید، مانند پایش ضربان قلب در تمام روز، GPS داخلی، تشخیص سقوط، پشتیبانی از Apple Pay، ردیابی خواب و غیره را ارائه می‌دهد. عمر باتری نیز نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است.

این شامل سنسور اکسیژن خون یا ECG و نمایشگر همیشه روشن مدل‌های سری ۸ یا سری ۹ نیست. اگر آن چیزها خیلی مهم نیستند، همچنان یک تجربه کامل از ساعت را خواهید داشت. دیگر اشکالات اصلی همه مدل‌های ساعت، ردیابی خواب است که با رقبا مطابقت ندارد و عمر باتری کمتر از یک روز کامل است.

اگر مدل های بالاتر را می خواهید، خبرهای خوب بیشتری نیز وجود دارد. تمام مدل‌های ساعت سری ۸ با شروع فروش به فروش می‌رسند ۲۹۹ دلار برای Watch Series 8 (GPS 41mm) 329 دلار برای Watch Series 9 (فقط قرمز، ۱۰۰ دلار تخفیف) و ۳۵۹ دلار برای ساعت سری ۹ در رنگ های دیگر.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-watch-se-falls-to-another-new-low-in-black-friday-sale-110511086.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apple-watch-se-falls-to-another-new-low-in-black-friday-sale-110511086.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *