اپل ویژن پرو ممکن است چهار نسل طول بکشد تا به “شکل ایده آل” برسد

برخی از افراد در گروه محصولات ویژن اپل معتقدند که درک “شکل ایده آل” هدست اپل ویژن پرو می تواند به چهار نسل متوالی از دستگاه نیاز داشته باشد. که با توجه به به خوبی متصل است بلومبرگ گزارشگر مارک گورمن

اپل ویژن پرو ممکن است چهار نسل طول بکشد تا به “شکل ایده آل” برسد
نوشتن در آخرین خود قدرت مالکیت در خبرنامه، Gurman می‌گوید که این احساس در میان برخی از تیم‌هایی که روی هدست اپل کار می‌کنند این است که باید کارهای زیادی انجام شود تا اینکه بتوان دستگاه را به اندازه‌ای تصفیه‌شده در نظر گرفت تا مشتریان بتوانند از آن‌ها به صورت روزانه استفاده کنند.

در حالی که مشخص نیست که تیم توسعه اپل چه چیزی را به عنوان “شکل ایده آل” دستگاه در نظر می گیرد، به اندازه کافی آسان است که از برخی از کاربران اولیه که مشکلات آنها با دستگاه نسل اول به سخت افزار و نرم افزار گسترش یافته است، سرنخ ها را دریافت کنیم.

بسیاری از کاربران Vision Pro احساس می‌کنند که هدست برای استفاده طولانی‌تر از آن بسیار سنگین و غیر قابل حمل است، و مینیاتورسازی نسل‌ها را به سنگ محک مهمی برای بهبود تبدیل می‌کند. از دیگر انتقادات می توان به عمر باتری ضعیف، برنامه های اختصاصی کافی و غلبه باگ ها در visionOS اشاره کرد.

اگر تیم اپل بتواند این مشکلات را در چهار نسل حل کند – مشابه پیشرفت آیفون، آی پد و اپل واچ – برداشت گورمن این است که ویژن پرو در نهایت می تواند جایگزین آی پد شود.

گورمن می‌گوید اپل در تلاش برای قرار دادن آی‌پد به‌عنوان جایگزینی برای مک «نتایج متفاوتی» داشته است. علیرغم تلاش‌های اپل برای تبدیل آن به دستگاهی چندوظیفه‌ای با ویژگی‌هایی مانند Stage Manager، آی‌پد برای تبدیل شدن به یک اسباب کار بهره‌وری واقعی مانند مک تلاش کرده است و اکنون در میان دیگر محصولات اپل در هاله‌ای قرار دارد. Gurman می نویسد: «دستگاه هدف اصلی خود را از دست داد و به بخش گیج کننده تری از سبد محصولات اپل تبدیل شد.

در مورد Vision Pro که قیمت آن از ۳۵۰۰ دلار شروع می‌شود، «به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری، تعداد زیادی به‌روزرسانی نرم‌افزاری و پشتیبانی بسیار بهتر از سوی توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و سازندگان محتوا انجام می‌شود تا هدست در واقع جایگزینی برای iPad شود که می‌تواند باشد». گورمان می افزاید. «تا آن زمان، Vision Pro اساساً یک نمونه اولیه است – فقط نمونه‌ای است که باید برای امتیاز آزمایش آن به اپل پول پرداخت کنید».

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/11/apple-vision-pro-fourth-generation-ideal/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *