اپل ویژن پرو ۳۵۰۰ دلاری خود را از دست ندهید، نمی توانید مکان آن را ردیابی کنید

اگر یک ویژن پرو جدید و براق خریداری می کنید، بیشتر مراقب باشید که آن را گم نکنید. برخلاف آیفون و بسیاری دیگر از دستگاه‌های اپل، این هدست فاقد ردیابی موقعیت مکانی Find My است.

اپل ویژن پرو ۳۵۰۰ دلاری خود را از دست ندهید، نمی توانید مکان آن را ردیابی کنید
در یک جدید سند پشتیبانی، اپل تأیید کرده است که مکان Vision Pro را نمی توان در برنامه Find My در دستگاه دیگری اپل یا در iCloud.com مشاهده کرد. از میان ویژگی‌های خانواده Find My، Vision Pro تنها از قفل فعال‌سازی پشتیبانی می‌کند، که تضمین می‌کند دزد نمی‌تواند هدست را پاک یا تازه راه‌اندازی کند، مگر اینکه اپل آیدی و رمز عبور مالک را بداند.

وقتی Find My را روشن می‌کنید، از Vision Pro خود با Activation Lock محافظت می‌کنید – اما نمی‌توانید از دستگاه اپل یا وب دیگری برای یافتن Vision Pro روی نقشه، پخش صدا برای یافتن آن، روشن کردن حالت گمشده استفاده کنید. یا از راه دور آن را پاک کنید،” اپل می گوید.

در حالی که خوب است بدانید که یک دزد نمی تواند Vision Pro شما را به راحتی پاک کند و آن را با Apple ID خود تنظیم کند، عدم امکان ردیابی مکان آن در برنامه Find My یک حذف قابل توجه برای هدستی است که از ۳۴۹۹ دلار شروع می شود. این در نهایت به این معنی است که اگر Vision Pro خود را از دست بدهید، به سادگی می توانید به غیر از ارائه گزارش پلیس، شانس بیاورید. برخلاف آیفون، در حال حاضر هیچ طرح سرقت و مفقودی AppleCare+ برای Vision Pro در دسترس نیست.

در حالی که بسیاری از مردم عمدتاً از Vision Pro در خانه به عنوان یک وسیله سرگرمی استفاده می کنند که خطر سرقت هدست را تا حد زیادی کاهش می دهد، اپل استفاده از Vision Pro در هواپیما و سایر تنظیمات خارج از خانه را تبلیغ می کند. این هدست با توجه به گرانی آن می تواند برای سارقان جذاب باشد.

مشخص نیست که چرا Vision Pro از ردیابی موقعیت مکانی Find My پشتیبانی نمی کند، اما هدست فاقد باتری داخلی و GPS می تواند عوامل موثر باشد.

از AirTag استفاده کنید


یکی از گزینه های ردیابی موقعیت Vision Pro شما خرید است کیف مسافرتی اپل و یک AirTag را در آن قرار دهید، و به احتمال زیاد سازندگان لوازم جانبی راه حل هایی برای اتصال مستقیم AirTag به هدست ارائه خواهند کرد.

دارندگان ویژن پرو همچنین می توانند با باز کردن برنامه تنظیمات، انتخاب Find My و انتخاب Find My Vision Pro، مطمئن شوند که Activation Lock روشن است.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/02/apple-vision-pro-lacks-find-my-tracking/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *