اپل و گلدمن ساکس همکاری کارت اعتباری به پایان می رسد، گزارش ادعا می کند

به گزارش a.، اپل قرار است همکاری کارت اعتباری خود با گلدمن ساکس را به پایان برساند روزنامه وال استریت گزارش منتشر شده در روز سه شنبه

افرادی که ادعا می‌کنند از این موضوع اطلاع دارند به ژورنال گفتند که قرارداد اپل با این غول بانکی «تقریباً در ۱۲ تا ۱۵ ماه آینده» به پایان می‌رسد و به یک رابطه مشکل‌ساز پایان می‌دهد که باعث شد گلدمن با هزینه‌های بیشتر از حد انتظار مواجه شود.

محصولات تحت تأثیر شامل Apple Card، Apple Savings، و Apple Pay Later هستند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا اپل قبلاً ترتیبی داده است که بانک دیگری جایگزین گلدمن شود یا اینکه هنوز به دنبال جایگزینی است.

ژورنال گفت که گلدمن قبلاً درباره ایده واگذاری این شراکت به امریکن اکسپرس صحبت کرده بود، اما مشخص نیست که آیا این امر به نتیجه ای می رسد یا نه، زیرا ظاهراً Amex نگران نرخ ضرر وام این برنامه است.

در این گزارش آمده است که Synchrony Financial که بزرگترین صادرکننده کارت‌های اعتباری فروشگاهی در ایالات متحده است، همچنین در حال بررسی ایده در اختیار گرفتن عملیات Apple Card است. نکته قابل توجه، Synchrony در ابتدا علیه گلدمن برای برنامه کارت اعتباری اپل پیشنهاد داد، بنابراین اگر این نقش را به عهده بگیرد تعجب نکنید.

سیب اپل کارت را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرد و اکنون تصور می شود که حدود ۱۰ میلیون کاربر دارد. کارت با الف دنبال شد حساب پس انداز پربازده در اوایل سال جاری، با کارت و حساب مورد حمایت گلدمن. اما از همان ابتدا، رویکردهای متفاوت به این برنامه ظاهراً باعث ایجاد مشکلاتی در روابط بین اپل و بانک شد گزارش های تابستانی نشان می دهد که شراکت با مشکل مواجه شده است.

برای مثال در ژانویه، گزارش ها پیشنهاد کرد که شراکت گلدمن با اپل بیش از یک میلیارد دلار ضرر به بانک وارد کرده است. ژورنال همچنین گفت که مدیران گلدمن رابطه با اپل را دلیل افزایش نظارت‌های نظارتی بر روی «روش‌های مدیریت حساب کارت اعتباری» عنوان کردند.

سایر مسائل شامل اصرار آشکار اپل بر این بود که دارندگان کارت باید صورتحساب خود را در همان زمان – در ابتدای ماه – به‌جای برگشتی دریافت کنند، کاری که اکثر برنامه‌های کارت دیگر انجام می‌دهند. زمان‌بندی به این معنی بود که گلدمن در ابتدای ماه تماس‌های زیادی دریافت می‌کرد که باعث ایجاد چالش‌هایی برای کارکنان خدمات مشتری می‌شد.

اپل و گلدمن ساکس در مورد گزارش ژورنال اظهار نظری نکرده اند. Digital Trends با هر دو شرکت تماس گرفته است و ما این مقاله را به محض شنیدن پاسخ به روز خواهیم کرد.

توصیه های سردبیران







محصولات تحت تأثیر شامل Apple Card، Apple Savings، و Apple Pay Later هستند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا اپل قبلاً ترتیبی داده است که بانک دیگری جایگزین گلدمن شود یا اینکه هنوز به دنبال جایگزینی است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/apple-goldman-sachs-card-partnership-to-end/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *