اپل پیش نمایش فناوری سافاری ۱۹۰ را با رفع اشکال و بهبود عملکرد منتشر کرد

اپل امروز آپدیت جدید منتشر کرد برای پیش نمایش فناوری سافاریمرورگر آزمایشی اپل اولین بار معرفی شد در مارس ۲۰۱۶٫ اپل پیش نمایش فناوری سافاری را برای آزمایش ویژگی هایی طراحی کرد که ممکن است در نسخه های بعدی سافاری معرفی شوند.


Safari Technology Preview 190 شامل اصلاحات و به‌روزرسانی‌هایی برای CSS، History، HTML، JavaScript، Media، Networking، SVG، URLها، Web API و Web Inspector است.

نسخه فعلی Safari Technology Preview با ماشین‌هایی که macOS Ventura و اجرا می‌کنند سازگار است macOS Sonomaآخرین نسخه macOS که اپل در سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر کرد.

به‌روزرسانی پیش‌نمایش فناوری سافاری از طریق مکانیسم به‌روزرسانی نرم‌افزار در تنظیمات سیستم یا تنظیمات سیستم برای هر کسی که مرورگر را دانلود کرد. یادداشت های انتشار کامل برای به روز رسانی در دسترس هستند در وب سایت Safari Technology Preview.

هدف اپل از Safari Technology Preview جمع آوری بازخورد از توسعه دهندگان و کاربران در مورد فرآیند توسعه مرورگر خود است. Safari Technology Preview می تواند در کنار مرورگر Safari موجود اجرا شود و در حالی که برای توسعه دهندگان طراحی شده است، برای دانلود نیازی به حساب توسعه دهنده ندارد.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/06/apple-releases-safari-technology-preview-190/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *