اپل کارت احتمالاً در آینده از خدمات جی‌پی مورگان Chase استفاده خواهد کرد

«مارک گرمن» خبرنگار بلومبرگ در آخرین گزارش خود می‌گوید جی‌پی‌ مورگان چیس (JPMorgan Chase)، بزرگترین بانک آمریکا و دومین بانک بزرگ جهان، در حال حاضر رابطه خوبی با اپل دارد و ظاهراً قرار است برای ارائه خدمات اپل کارت، جانشین گلدمن ساکس شود.

براساس این گزارش، به‌نظر می‌رسد جی‌پی مورگان چیس بتواند بهترین شریک برای اپل کارت باشد. با توجه به سابقه قبلی بین این بانک و سازنده آیفون، ظاهراً Chase می‌تواند بهترین جانشین ممکن برای گلدمن ساکس جهت ارائه خدمات مبتنی بر اپل کارت باشد.

اپل کارت احتمالاً در آینده از خدمات جی‌پی مورگان Chase استفاده خواهد کرد

جی‌پی مورگان چیس احتمالاً با سرویس اپل کارت وارد همکاری می‌شود

گلدمن ساکس ظاهراً به عنوان شریک اپل کارت در حال خروج از همکاری با این شرکت است. اپل مجبور است مؤسسه مالی دیگری را برای کمک به اجرای این سرویس جایگزین کند. به‌نظر می‌رسد گزینه جایگزین گلدمن ساکس، بزرگترین بانک آمریکا یعنی جی‌پی مورگان چیس باشد.

مارک گرمن در خبرنامه روز یکشنبه Power On برای بلومبرگ می‌گوید که چیس در حال حاضر رابطه قابل توجه و خوبی با اپل دارد، و همچنین یکی از اولین شرکای اپل‌پی بوده است.

به‌علاوه، چیس یکی از بزرگترین شرکای کارت اعتباری اپل برای تراکنش‌هایی است که در فروشگاه‌های اپل، فروشگاه‌های آنلاین و از طریق اپ استور انجام می‌شود.

همچنین یکی از مزایای Chase در حال حاضر استفاده از شبکه مسترکارت است. شراکت با Chase به این معنی است که اپل نیازی به تغییر پلتفرم‌ها به Visa یا American Express ندارد.

این تغییر همچنین ممکن است به نفع سرویس Apple Cash باشد. در مقابل، شبکه کارت نقدی قوی Chase می‌تواند با Apple Cash کار کند و مزایایی مانند دسترسی به دستگاه‌های خودپرداز را فراهم کند.


منبع: https://digiato.com/finance-investment/chase-named-as-a-potential-partner-for-apple-card

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *