اپل کار روی ویژگی‌های جدید iOS 18 و macOS 15 را برای پاک کردن باگ‌ها برای مدت کوتاهی متوقف کرد.

اپل هفته گذشته کار روی به‌روزرسانی‌های iOS 18، macOS 15، watchOS 11 و tvOS 18 را برای مدت کوتاهی متوقف کرد تا تلاش جدی برای رفع اشکالات در آینده انجام دهد. آیفون، آی پداپل واچ، اپل تی وی و مک منتشر می شود، با توجه به بلومبرگمارک گورمن.

اپل کار روی ویژگی‌های جدید iOS 18 و macOS 15 را برای پاک کردن باگ‌ها برای مدت کوتاهی متوقف کرد.
به کارمندان در مورد توقف توسعه هفته گذشته گفته شد و از مهندسان خواسته شد تا بر رفع نقص‌ها و افزایش عملکرد نرم‌افزار تمرکز کنند.

کریگ فدریگی، مدیر نرم‌افزار اپل در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا اطمینان حاصل کند که باگ‌های نرم‌افزار برطرف می‌شوند، که گاهی منجر به ویژگی‌هایی می‌شود که نیاز به تأخیر دارند. منابعی که با Gurman صحبت کردند گفتند که با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آتی، تیم مدیریت مهندسی نرم‌افزار که تحت نظر فدریگی کار می‌کردند، باگ‌های زیادی را پیدا کردند که در آزمایش‌های داخلی از قلم افتاده بودند، که منجر به یک هفته‌ای دویدن برای رسیدگی به این مشکلات شد.

در طول آن دوره هفته، تمام توسعه‌های ویژگی‌های آینده متوقف شد تا مهندسان بتوانند صرفاً روی بهبود نرم‌افزار موجود کار کنند. اپل این هفته مکث را برداشته است تا کار بر روی قابلیت‌های جدید iOS 18 و به‌روزرسانی‌های خواهرش ادامه یابد.

اپل ماه گذشته اولین بار را به پایان رساندM1نسخه‌های iOS 18، iPadOS 18 و macOS 15. کار بر روی توسعه بیشتر متوقف شد و اپل نیز از کار بر روی iOS 17.4 که انتظار می‌رود در ماه مارس آینده منتشر شود، استراحت کوتاهی کرد. یک هفته، هیچ تاخیری در انتشار سال آینده انتظار نمی رود.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/07/apple-engineers-ios-18-bug-fix-focus/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *