اپل یک حلقه هوشمند، عینک و ایرپاد با دوربین «کاوش» کرده است

طبق گفته‌های اپل، اپل طی سال‌ها به توسعه چندین دستگاه پوشیدنی جدید، از جمله حلقه هوشمند برای سلامتی و تناسب اندام، عینک‌های هوشمند، و ایرپادهای ارتقا یافته با دوربین‌های داخلی و سنسورهای بیشتر فکر کرده است. بلومبرگمارک گورمن.

اپل یک حلقه هوشمند، عینک و ایرپاد با دوربین «کاوش» کرده است

گلکسی رینگ آینده سامسونگ

در زیر، آنچه را که گورمان در مورد این دستگاه‌ها به اشتراک گذاشته است، مرور می‌کنیم روشن کردن خبرنامه امروز.

حلقه هوشمند

به گزارش Gurman، چند سال پیش، تیم طراحی صنعتی اپل ایده یک «حلقه هوشمند» را با تمرکز بر ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام به مدیران تیم سلامت این شرکت ارائه کرد. با این حال، او گفت که اپل در حال حاضر به طور فعال چنین دستگاهی را توسعه نمی دهد، بنابراین مشخص نیست که آیا هرگز عرضه خواهد شد یا خیر.

گورمن گفت که این حلقه می‌تواند جایگزین ارزان‌تری برای اپل واچ باشد که می‌تواند داده‌های سلامتی و تناسب اندام را با یک آیفون جفت شده همگام‌سازی کند. با چنین محصولاتی رقابت خواهد کرد حلقه اورا و گلکسی رینگ آینده سامسونگ.

عینک هوشمند

مدت‌ها شایعه شده بود که اپل در نهایت امیدوار است عینک‌های واقعیت افزوده پیشرفته را بر اساس هدست ویژن پرو خود عرضه کند. در همین حال، گورمن گفت که این شرکت توسعه یک جفت عینک هوشمند “کمتر جاه طلبانه” را در نظر گرفته است که با عینک های هوشمند Ray-Ban متا و فریم اکو آمازون رقابت می کند.

به گفته Gurman، اپل در مورد ایجاد عینک‌هایی با بلندگوهای داخلی، دوربین‌ها، حسگرهای سلامتی و قابلیت‌های هوش مصنوعی بحث کرده است که به عنوان یک «جایگزین AirPods» عمل کند. او گفت که این عینک در مرحله «تحقیق فناوری» در بخش مهندسی سخت‌افزار اپل است، بنابراین به نظر می‌رسد که عرضه آن هنوز خیلی دور است.

AirPods با دوربین

به گفته Gurman، مهندسان اپل سال گذشته شروع به بررسی نحوه قرار دادن سنسورهای دوربین با وضوح پایین در AirPods کردند. او معتقد است که در صورت انتشار، این ایرپادها می‌توانند ویژگی‌های هوش مصنوعی را ارائه دهند که به افراد در کارهای روزمره کمک می‌کند.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/25/apple-has-explored-smart-ring-and-glasses/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *