اپل watchOS 10.4 را با رفع اشکال Ghost Touch منتشر کرد

اپل امروز واچ او اس ۱۰٫۴ را منتشر کرد که چهارمین آپدیت این نسخه است watchOS 10 سیستم عاملی که بود در سپتامبر منتشر شد. watchOS 10.4 بیش از یک ماه پس از watchOS 10.3 عرضه می شود، یک به روز رسانی جزئی که یک صفحه ساعت جدید به ارمغان آورد.

اپل watchOS 10.4 را با رفع اشکال Ghost Touch منتشر کرد
watchOS 10.4 را می توان به صورت رایگان از طریق برنامه Apple Watch در یک آیفون در حال اجرا iOS 17 یا بعداً با باز کردن آن و رفتن به General & Software Update. برای نصب نرم افزار جدید، اپل واچ باید حداقل ۵۰ درصد باتری داشته باشد و باید آن را روی شارژر قرار داد.

WatchOS 10.4 پشتیبانی را برای کاراکترهای ایموجی جدید که به آیفون نیز اضافه شدند، از جمله لیمو، قارچ قهوه ای خوراکی، ققنوس، زنجیر شکسته، تکان دادن سر به صورت عمودی (مانند تکان دادن “بله”) و تکان دادن سر به صورت افقی (تکان دادن سر “نه”).

همچنین تنظیماتی برای غیرفعال کردن قابلیت Double Tap در Apple Watch هنگام استفاده از Vision Pro و گزینه ای برای دو بار ضربه زدن برای نمایش اعلان گسترده وجود دارد. اپل همچنین برای رفع مشکلی که ممکن است باعث شود برخی از کاربران مشکلی ایجاد کند، اصلاحاتی ارائه کرده است “لمس روح” را روی نمایشگر تجربه کنیدمشکلی که بر روی اپل واچ سری ۹ و Ultra 2.

یادداشت های انتشار اپل برای به روز رسانی در زیر است:

watchOS 10.4 شامل ویژگی‌ها، بهبودها و رفع اشکالات جدید است، از جمله:
– اکنون تنظیمات Tap to Show Full Notification به شما امکان می دهد برای گسترش اعلان دو بار ضربه بزنید
– استفاده از Apple Pay با Confirm with AssistiveTouch به یک رمز عبور برای امنیت بیشتر نیاز دارد و از دوبار کلیک کردن روی دکمه کناری پشتیبانی نمی‌کند.
– مشکلی را حل می کند که باعث می شود برخی از کاربران لمس های کاذب روی نمایشگر را تجربه کنند
– رفع مشکلی که از همگام سازی مخاطبین با اپل واچ برای برخی از کاربران جلوگیری می کند

برای اطلاع از محتوای امنیتی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار اپل، لطفاً از این وب‌سایت دیدن کنید: https://support.apple.com/kb/HT201222

بیشتر در مورد ویژگی هایی که تا به امروز در watchOS 10 اضافه شده است می توانید در جمع بندی اختصاصی ما یافت شد.

جمع بندی های مرتبط: watchOS 10
انجمن های مرتبط: اپل واچ


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/07/apple-releases-watchos-10-4/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *