اپیزود رها شده Aigis از Persona 3 Reload به لطف بازخورد طرفداران احیا شد

الحاقیه Episode Aigis برای Persona 3 Reload در پاسخ به بازخورد طرفداران توسعه یافته است، اگرچه شانسی برای یک قهرمان زن در آینده وجود ندارد.

در پیش نمایش Xbox Partner هفته گذشته، Atlus مجوز توسعه را برای بازسازی اعلام کرداز جمله پایان نامه بسیار درخواست شده The Answer.

Persona 3 Reload که در اوایل سال جاری منتشر شد، بود مورد انتقاد قرار می گیرد که همه موارد اضافی را درج نمی کند از نسخه های مختلف گذشته بازی برای ارائه یک تجربه کامل. اکنون در مصاحبه ای جدید با فامیتسو (از طریق شخص مرکزی) ، تهیه کننده کلی سریال Kazuhisa Wada به اشتراک گذاشته است که چگونه این بازخوردها الهام بخش توسعه گسترش است.

Persona 3 Reload – باز کردن فیلمدر یوتیوب تماشا کنید

“ما می خواستیم بسازیم [Episode Aigis] از اولین نسخه‌های P3R اتفاق می‌افتد، زیرا ما احساس می‌کردیم که اگر در حال بازسازی Persona 3 هستیم، نتیجه‌گیری لازم است. اما به دلیل شرایط مختلف، مشکلات زیادی وجود داشت که باید برطرف شود. با چالش‌هایی که از ابتدای پروژه اصلی P3R وجود داشت، برای تحقق بازسازی مجدد غلبه کنید. در نتیجه مجبور شدیم بازسازی اپیزود Aigis را کنار بگذاریم.

“با وجود این، در اعماق وجودم، نمی‌توانستم آن را رها کنم، بنابراین حتی در حین توسعه داستان اصلی، من به دنبال راه‌هایی برای تحقق آن بودم. پس از اعلام بالاخره P3R به جهان، بازخوردهای زیادی از طرفداران دریافت کردیم. پرسیدن در مورد داستان بعدی. این برای ما آرامش بخش بود که احساسات مشابهی را به اشتراک بگذاریم، و داشتن این حمایت به ما فشار داد تا آن را محقق کنیم. من واقعاً سپاسگزارم.”

وادا بیشتر توضیح می‌دهد که چگونه تیم صرفاً روی توسعه بازی اصلی تمرکز کرده است، اما خوشبختانه یو هاشیزوم که قبلاً Tokyo Mirage Sessions #FE Encore را کارگردانی کرده بود به آنها ملحق شد تا کمک کند. Hashizume اکنون قسمت Aigis را کارگردانی می کند.

Hashizume گفت: “ایده اصلی پشت Episode Aigis بازسازی آن با اهداف و کیفیتی مشابه داستان اصلی P3R بود.” ما سخت کار می کنیم تا بازی را با دقت بازسازی کنیم تا بتوانید هم از داستان اصلی و هم از داستان بعدی لذت ببرید.

وادا افزود: فکر می‌کنم نسخه اصلی Episode Aigis (که در Persona 3 FES موجود است) به دلیل محتوایش باعث ایجاد جنجال در بین بازیکنان شد، اما در عین حال احساس می‌کنم که بخشی تاریخی از سری Persona است و نباید تحریف شود. ، بنابراین باز هم ما کاری برای تغییر آن در هسته آن انجام نداده ایم.”

این نسخه اصلاح‌شده Episode Aigis دارای تفاوت‌هایی است، با این حال، از جمله چند خط دیالوگ بهینه‌سازی شده، یک «جنبه کاملاً جدید» در سیاه چال اصلی آن که به عناصر اکتشافی اضافه می‌کند، و به لطف پیشرفت‌های Reload، به طور کلی سرعت بیشتری دارد.

متأسفانه، هیچ برنامه ای برای اضافه کردن قهرمان زن از Persona 3 Portable وجود ندارد. این به دلیل هزینه و همچنین تمایل تیم برای حرکت به پروژه بعدی بود.

گفت وادا: “گفتن این حرف برایم دردناک است… اما متأسفانه شانسی برای حضور قهرمان زن وجود ندارد. البته ما نیز برنامه هایی را برای حضور او در نظر گرفتیم، اما موانع بسیار زیاد بود. انتظار می رفت که این کار طولانی شود. هزینه آن چندین برابر بیشتر از اپیزود Aigis بود. علاوه بر این، به عنوان تیم پرسونا، ما مأموریت داریم که نه تنها روی بازسازی‌ها، بلکه روی «آثار کاملاً جدید» نیز کار کنیم. اعضای کارکنان ما به طور هماهنگ برای پیشرفت‌های آینده شما کار می‌کنند. می تواند مشتاقانه منتظر باشد، بنابراین ما از درک شما قدردانی می کنیم.”

این ایده از یک کار جدید مطمئناً جذاب است – مشخص نیست که در چه مقطعی می‌توانیم منتظر Persona 6 بعد از رشته‌ای از بازسازی‌ها و انتشار مجدد باشیم.

بعدی از Atlus خواهد بود استعاره: ReFantazio اواخر امسال، که گیم پلی اجتماعی Persona را به یک محیط فانتزی بالا منتقل می کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/persona-3-reloads-abandoned-episode-aigis-revived-thanks-to-fan-feedback?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *