اپیک گیمز بیشتر از حالت مسابقه موشکی Fortnite را پیش از راه‌اندازی خود به نمایش می‌گذارد

اگر ولوسیراپتورهای سواری و قفل های غول پیکر برای بازیکنان فهیمش کافی نبود، فورتنایت ظاهراً یک بازی مسابقه ای نیمه مستقل را در جهان رایگان برای همه خود گنجانده است. روز پنجشنبه در مراسم جوایز بازی ۲۰۲۳، Epic اولین فیلم گیم‌پلی حالت جدید را فاش کرد – چند روز پس از انتشار تریلر سینمایی و تنها چند ساعت قبل از پخش زنده آن در سراسر جهان!

توسط Psyonix، افرادی که ساختند، توسعه یافته است لیگ موشک (خود هنوز هم جزء اصلی ورزش های الکترونیکی است)، راکت مسابقه حالت در بازی بزرگ‌تر Fortnite عمل می‌کند و در پیست Festive Falls تنظیم می‌شود، جایی که مسابقه‌دهنده‌ها برای کسب مقام برتر به رقابت می‌روند.

در تریلر نشان داده شده در جوایز، بازیکنان با استفاده از تقویت‌کننده‌های جهت‌دار در مسیر مسابقه می‌رفتند تا ماشین‌های خود را از روی موانع پرتاب کنند، آن‌ها را از میان پیچ‌ها عبور دهند و از میان‌برهای مخفی عبور کنند. همچنین ظاهراً بازیکنان می‌توانند آیتم‌های موجودی خود را برای استفاده در مسابقات میانی فراخوانی کنند و آنها را در مسیر حریفان خود به نمایش بگذارند. راکت مسابقه قرار است به طور رسمی در روز جمعه ۸ دسامبر راه اندازی شود.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/epic-games-shows-off-more-of-fortnites-rocket-racing-mode-ahead-of-its-launch-023944541.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/epic-games-shows-off-more-of-fortnites-rocket-racing-mode-ahead-of-its-launch-023944541.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *