اکتیویژن بلیزارد “تجربه Overwatch 2 را احیا می کند”

اکتیویژن بلیزارد در حال ایجاد «تغییرات اساسی» در Overwatch 2 به عنوان بخشی از «احیای» بازی شوتر رایگان است که امیدوار است بتواند «بازی PvP را با ارزش تر و سرگرم کننده تر کند» و همچنین «شفافیت بیشتری برای بازیکنان در بازی”.

در یک وبلاگ صادقانهتیم اصرار داشت که “شنیده است”. [the] بازخورد” بازیکنان در مورد بازی های رقابتی در هشت فصل گذشته، و برنامه هایی برای معرفی “به روز رسانی های بزرگ” دارد تا شما را قادر سازد تا مهارت های خود را بهتر بسازید و “ببینید که چگونه در رتبه های رقابتی پیشرفت می کنید”.


اکتیویژن بلیزارد “تجربه Overwatch 2 را احیا می کند”Overwatch 2 | فصل نهم: قهرمانان | تریلر رسمی


Overwatch 2 | فصل نهم: قهرمانان | تریلر رسمی

این تیم گفت: «ما سیستم بهتری ساختیم که دقیق‌تر است و در عین حال به انتقال معنای پشت پیچیدگی ریاضی یک خواستگار مدرن کمک می‌کند و بینش‌های روشنی در مورد اینکه چه چیزی بر رتبه شما در هر مسابقه تأثیر می‌گذارد، ارائه می‌کند.

“یک بازخوردی که شنیدیم این است که دانستن رتبه شما چیزی در مورد دلیل بالا یا پایین رفتن رتبه شما نمی گوید. به روز رسانی های رقابتی در ابتدا برای ارائه به روز رسانی هایی کار می کرد که رشد شما را به عنوان یک بازیکن در چندین مسابقه منعکس می کرد، اما با این هدف که شفافیت بیشتری را در هر مسابقه انفرادی ارائه می دهیم، ما به روز رسانی رتبه شما پس از هر مسابقه برمی گردیم و نشان می دهیم که بین هر بخش مهارت چقدر پیشرفت می کنید یا از دست می دهید.”

این – همراه با نمایش اصلاح‌کننده‌هایی که بر آخرین مسابقه شما در زیر نوار پیشرفت رتبه تأثیر گذاشته‌اند – «شفافیت را در مطابقت برای هر مسابقه ارائه می‌کند».

این تیم افزود: “بازخورد نیروی محرکه ای در پشت این تغییرات است و ما می خواهیم اکنون نظرات شما را در مورد Competitive Play بشنویم که زمینه بیشتری برای هر بازی خواهید داشت.”

“در هسته خود، Overwatch 2 یک بازی رقابتی است، بنابراین برای سیستم های اصلی و Competitive System مهم است که تا حد امکان بصری و در دسترس باشند. علاوه بر این تغییرات سیستم اصلی، ما در حال معرفی دوباره کاری ها به Pharah و Junkertown هستیم. در وبلاگ بعدی به آن خواهیم پرداخت.”

Overwatch 2 – Season 9: Champions در تاریخ ۱۳ فوریه منتشر می شود. سایر تغییرات برنامه ریزی شده برای فصل جدید شامل سیستم پیشرفت جدید، یک سطح مهارت کاملاً جدید بالاتر از استاد بزرگ، “و همچنین تغییرات عمده در گیم پلی در مبارزات، بقای قهرمانان و نقش های غیرفعال” است.

در یک وبلاگ جداگانهآرون کلر، کارگردان، گفت که انگیزه برای تغییر از خود جامعه نشأت می گیرد و افزود که «بازخورد از […] بازیکنان همراه با دیدگاه تیم ما [will] بازی را برای همه سرگرم کننده تر و چالش برانگیزتر کنید.”


منبع: https://www.eurogamer.net/activision-blizzard-is-revitalising-the-overwatch-2-experience?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *