اکتیویژن بلیزارد دعوای تبعیض را با ۵۴ میلیون دلار تسویه خارج از دادگاه حل و فصل می کند

اکتیویژن بلیزارد دعوای تبعیض را با ۵۴ میلیون دلار تسویه خارج از دادگاه حل و فصل می کند

اکتیویژن بلیزارد ۵۴ میلیون دلار برای رسیدگی به شکایت تبعیض جنسیتی و آزار و اذیت این شرکت در سال ۲۰۲۱ پرداخت خواهد کرد.

به تازگی توسط مایکروسافت خریداری شده استاکتیویژن بلیزارد در سال‌های اخیر نه تنها به دلیل نگرانی‌های مربوط به ایجاد انحصار بالقوه بلکه در نتیجه اتهامات مکرر جنسیت گرایی – که هر دو منجر به شکایت برای غول بازی شده است.

با این حال، به نظر می رسد که پرونده سال ۲۰۲۱ که توسط دپارتمان حقوق مدنی کالیفرنیا (CRD) مطرح شده بود، سرانجام به نتیجه رسیده است و هر دو طرف مایل به حل و فصل خارج از دادگاه هستند. اکتیویژن بلیزارد قرار است حدود ۵۴ میلیون دلار بپردازد و همچنین “تعهدات جدیدی” را در رابطه با سیاست های تبعیض به عهده بگیرد.از طریق کوتاکو).

Activision Blizzard بیانیه زیر را منتشر کرد: “ما خوشحالیم که امروز با اداره حقوق مدنی کالیفرنیا (CRD) به توافق رسیدیم. […] ما از اهمیت موضوعاتی که در این توافقنامه به آن پرداخته شده قدردانی می کنیم و به اجرای کامل تمام تعهدات جدیدی که به عنوان بخشی از آن بر عهده گرفته ایم، متعهد هستیم.”

این اطلاعیه در ادامه به اتهامات آزار جنسی، اختلاف دستمزد و تبعیض پرداخت. ما همچنین خوشحالیم که CRD با طرح شکایت اصلاح شده موافقت کرده است که به طور کامل ادعاهای سال ۲۰۲۱ خود مبنی بر آزار و اذیت گسترده و سیستماتیک محل کار در اکتیویژن بلیزارد را پس می گیرد.”

در مورد آنچه که ممکن است در مقابل تغییرات در اکتیویژن بلیزارد انتظار داشته باشیم، CRD یک مورد را منتشر کرد بیانیه مطبوعاتی خودش. «بر اساس این توافق که منوط به تأیید دادگاه است، اکتیویژن بلیزارد اقدامات بیشتری را برای کمک به تضمین پرداخت عادلانه و شیوه های ارتقاء در شرکت و ارائه تسهیلات پولی به زنانی که بین ۱۲ اکتبر ۲۰۱۵ در کالیفرنیا کارمند یا قراردادی بودند، انجام خواهد داد.[,] و ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰٫”

اگرچه هر دو طرف از یک نبرد حقوقی طولانی‌تر اجتناب کرده‌اند، اما واضح است که Activision Blizzard برای بازسازی اعتماد، کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

اکتیویژن بلیزارد برای Call of Duty معروف است، مجموعه‌ای که برخی از آن‌ها را به ما داده است بهترین بازی های FPS از دو دهه گذشته World of Warcraft، یکی از بهترین MMORPG هاهمچنین یک ویژگی اکتیویژن بلیزارد است.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/activision-blizzard-settles-discrimination-lawsuit-out-of-court-with-dollar54-million-settlement

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *