اکنون قیمت خدمات اشتراک GTA+ Rockstar نیز افزایش یافته است

به دنبال افزایش قیمت اخیر برای EA Play و همچنین افزایش قیمت سایر خدمات اشتراک بازی های ویدیویی در سال گذشته، GTA+ Rockstar نیز گران تر می شود.

GTA+ در ابتدا به عنوان یک سرویس اشتراک آنلاین متمرکز بر Grand Theft Auto معرفی شد در مارس ۲۰۲۲ برای کنسول ها راه اندازی شد، به اعضا مجموعه ای منظم از جوایز ماهانه، از جمله GTA$ و ارتقاء وسایل نقلیه ویژه ارائه می دهد. با این حال، در نوامبر ۲۰۲۳، آن را گسترش داد تا «مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک راک استار» را برای کنسول‌ها و موبایل‌ها در بر بگیرد و اخیراً Red Dead Redemption را به کتابخانه‌اش اضافه کرد.

از زمان راه‌اندازی، GTA+ با همان قیمت ماهانه ۴٫۹۹ پوند / ۵٫۹۹ یورو / ۵٫۹۹ دلار آمریکا (اشتراک‌های سالانه یا چند ماهه در دسترس نیست) باقی مانده است، اما Rockstar اکنون اولین افزایش قیمت خود را به این سرویس داده است – که هزینه آن تا ۴۰ افزایش می‌یابد. درصد در انگلستان

اولین تریلر Grand Theft Auto 6.در یوتیوب تماشا کنید

قیمت جدید ۶٫۹۹ پوند / ۷٫۹۹ یورو / ۷٫۹۹ دلار آمریکا اکنون برای اعضای جدید در فروشگاه های دیجیتال پلی استیشن و ایکس باکس درج شده است، در حالی که مشترکین موجود (همانطور که توسط راک استار اینتل) مبلغ جدید از ۲۰ خرداد شارژ می شود. Rockstar اخیراً اعلام کرده است که اعضای GTA+ هر ماه بین آوریل و آگوست امسال یک میلیون دلار GTA اضافی برای GTA Online دریافت خواهند کرد، احتمالاً در تلاشی برای شیرین کردن این معامله.

افزایش GTA+ Rockstar به دنبال تصمیم EA انجام شد قیمت سرویس EA Play خود را افزایش دهد در اوایل این هفته، در اقدامی که مشاهده شد اشتراک سالانه از ۱۹٫۹۹ پوند به ۳۵٫۹۹ پوند افزایش یافت. جولای گذشته، مایکروسافت هزینه اشتراک Xbox Game Pass و Xbox Game Pass Ultimate را افزایش داددر حالی که سونی قیمت عضویت سالانه PlayStation Plus خود را افزایش داد در سپتامبر. اخبار امروز خیلی زودتر از عرضه موردانتظار Grand Theft Auto 6 منتشر شده است در حال حاضر برای سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/now-rockstars-gta-subscription-service-prices-have-gone-up-too?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *