اکنون می‌توانید از کارت‌های وفاداری در Google Wallet خود در ساعت‌های هوشمند Wear OS استفاده کنید

اکنون می‌توانید از کارت‌های وفاداری در Google Wallet خود در ساعت‌های هوشمند Wear OS استفاده کنید

ساعت‌های هوشمند Wear OS به لطف آخرین به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل، کارت‌های وفاداری دریافت می‌کنند.

پیش از این، بهترین ساعت های هوشمند در Wear OS، مانند Samsung Galaxy Watch 6 (اگرچه کیف پول سامسونگ از نظر فنی متعلق به خودش است) یا Google Pixel Watch 2فقط می‌توانست به کارت‌های اعتباری یا نقدی در Google Wallet دسترسی داشته باشد.

اگر می‌خواهید کارت وفاداری دیجیتالی مانند Starbucks یا Barnes and Noble در ایالات متحده، یا Waterstones در بریتانیا را به‌صورت بی‌سیم اسکن کنید، باید گوشی خود را بیرون بیاورید، و به راحتی می‌توانید برای چیزهایی که روی مچ دستتان است پرداخت کنید. مورد بحث با این حال، به‌روزرسانی ۲۳٫۴۶٫x، که در ساعت‌های Wear OS منتشر شد، به‌طور خودکار تمام کارت‌های وفاداری شما در Google Wallet را به ساعت شما می‌کشد، به شرطی که اجرا شود. از سیستم عامل ۳٫۵ استفاده کنید یا بالاتر و به طور کامل به روز شده است.

همانطور که توسط ۹to5Googleمی‌توانید از طریق روش‌های پرداخت به پایین بروید تا لیستی از تمام کارت‌های وفاداری خود را ببینید، و به سادگی می‌توانید روی کارتی که می‌خواهید آن را مانند هر کارت اعتباری یا نقدی دیگری نمایش دهید ضربه بزنید.

گذرنامه‌های منقضی شده و همچنین کارت‌های بیمه سلامت از آن‌ها خارج نمی‌شوند. به‌روزرسانی جدید همچنین اعلان‌های پرداخت درون‌برنامه‌ای را ارائه می‌کند، به‌جای اعلان‌هایی که از خدمات Google Play در تلفن شما می‌آیند، بنابراین همه در یک مکان هستند.

چگونه ساعت Wear OS خود را به روز کنید

  • اطمینان حاصل کنید که ساعت Wear OS شما نزدیک تلفن شما است که به اینترنت متصل است.
  • باز کن تنظیمات.
  • به پایین بروید سیستمو روی آن ضربه بزنید.
  • ضربه زدن نرم افزار و به روز رسانی.
  • اگر به‌روزرسانی موجود باشد، ساعت شما گزینه‌ای برای دانلود و نصب آن ارائه می‌کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/you-can-now-use-the-loyalty-cards-in-your-google-wallet-on-wear-os-smartwatches

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *