اکنون می توانید جامپر ساگا را از Alan Wake 2 خودتان ببافید

اگر به دنبال یک پروژه بافندگی فصلی جدید بوده اید، اما هنوز الهام گرفته نشده اید، خوب، Remedy ممکن است دقیقا همان چیزی را داشته باشد که شما نیاز دارید.

توسعه دهنده Alan Wake 2 به تازگی الگوی بافتنی جامپر الهام گرفته از نوردیک ساگا اندرسون (که توسط مادرش ساخته شده است) را به اشتراک گذاشته است.

جامپر دنج دارای یک الگوی جشن است که شامل یک نقش آهو و درخت است. برای این زمان از سال ایده آل است، زمانی که شب ها طولانی تر است و – حداقل جایی که من زندگی می کنم – بسیار سردتر است.


در اینجا تیم ویدیویی ما با سه ساعت اول Alan Wake 2 است.

الگوی بافتنی رسمی Remedy به هر کسی که علاقه مند به ایجاد لباس الهام گرفته از Alan Wake 2 خود است، یک نمای کلی از ژاکت را از جلو به عقب می دهد. همچنین شامل نمودارهای الگو، اندازه گیری های همیشه مهم و نکاتی برای استفاده از مواد است.

تو می توانی خودت اینجا رو نگاه کن.


اکنون می توانید جامپر ساگا را از Alan Wake 2 خودتان ببافید
اعتبار تصویر: درمان

این استودیو نیز خود را منتشر کرده است راهنمای رسمی cosplay هم برای ساگا و هم برای خود آلن ویک. کسانی که مایل به پذیرش حماسه درونی خود هستند، باید یک ژاکت FBI و یک قفسه اسلحه نیز داشته باشند.

اگر آلن بیشتر استایل شماست، حتما به دنبال یک کیف و چند تکه آرنج برای کت و شلوار خود باشید.


راهنمای Cosplay برای Saga Anderson از Alan Wake 2


راهنمای Cosplay برای Alan Wake از Alan Wake 2

اعتبار تصویر: درمان

Alan Wake 2 ماه گذشته منتشر شد و در حال حاضر در صدر لیست بازی های سال بسیاری از بازیکنان قرار دارد.

بوده است در هشت رشته در جوایز بازی امسال نامزد شد، که قرار است در روز پنجشنبه ۷ دسامبر (به معنای ساعات اولیه هشتم برای کسانی از ما اینجا در بریتانیا) برگزار شود. این نامزدها شامل بازی سال، بهترین کارگردانی بازی و بهترین روایت است.


منبع: https://www.eurogamer.net/now-you-can-knit-yourself-sagas-jumper-from-alan-wake-2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *