اکنون می توانید سرگرم کننده ترین برنامه را در Apple TV Plus تماشا کنید

اکنون می توانید سرگرم کننده ترین برنامه را در Apple TV Plus تماشا کنید

دوباره آن زمان از سال است، در بغل فصل تعطیلات: روز کریسمس تمام شده است و هنوز چند روز دیگر به شب سال نو می‌رسد، هیچ‌کس نمی‌داند سطل‌ها چه زمانی قرار است بیرون بروند و هر روز مانند یکشنبه است. این بدان معناست که زمان مناسبی برای پخش جریانی است اسب های آهسته در Apple TV Plus. اگرچه این فقط یکی از بهترین برنامه های تلویزیون اپل نیست. این یکی از بهترین نمایش ها در هر پخش کننده ای است.

فینال فصل ۳ در ۲۷ دسامبر پخش شد و پایانی خوشمزه و بسیار پر استرس را به فصلی تماشایی ارائه داد. فصل سوم در حال حاضر ۹۷ درصد در Rotten Tomatoes قرار دارد و نظرات پنج ستاره زیادی را به خود جلب کرده است، بخشی از الگویی که فصل دوم ۱۰۰ درصد و فصل اول ۹۵ درصد دریافت کردند.

در این سریال، گری اولدمن در نقش جکسون لمب بازی می‌کند، یک انسان واقعاً افتضاح که مسئول خدمه‌ای متشکل از MI5 نامناسب و خرابکاران سرویس امنیتی است – اسب‌های کند عنوان. هر سریال پر اکشن است، به طرز وحشتناکی پیچ خورده و اغلب بسیار خنده دار است، به خصوص زمانی که اولدمن برای جویدن مناظر و سوء استفاده از زیر دستانش روی پرده است. این یک انفجار مطلق است، و این فصل سوم اغلب به طرز غیرقابل تحملی تنش دارد: بهتر است اکنون آن را تماشا کنید که بتوانید آن را به جای اینکه یک هفته بعد از صخره‌های بی‌رحمانه منتظر بمانید، تماشا کنید.

آنچه منتقدان در مورد Slow Horses فصل ۳ می گویند

امپراتوری به فصل ۳ پنج ستاره کامل می دهد، و آن را “یک براندازی با شکوه کم فای از تریلرهای جاسوسی سنتی، حول گروهی رانده شده از افراد کمتر تحت تعقیب MI5” می نامد. این “یک درام پرستیژ ساخته شده به زیبایی است که ارزش یک بازی پربیننده در BBC One را دارد” و دلیل کافی برای اشتراک در Apple TV Plus است.

رولینگ استون می گوید فصل سوم “بهتر از همیشه” است و به نظر می رسد در مورد من صحبت می کند: “این نوعی برنامه است که اگر عنوان را برای کسی که تماشا می کند ذکر کنید، چهره اش روشن می شود و از مونولوگ کردن در مورد آن دست نمی کشد. حداقل سه دقیقه.” و ووگ فصل سوم را مانند ۲۴ “یک لذت جنبشی و گریزان” می نامد، اما بدون نکات بد: این “نمایشی است برای تماشای با مادر و پدر در تعطیلات، یا دختر و پسر (نوجوان)”.

تنوع می گوید این “به طرز دلچسبی تلخ” است، و در حالی که چیزهای جاسوسی و تیراندازی زیادی وجود دارد، اما داستان پهپادهای کارگری است که در محل کار شکسته ای راه می یابند که توسط یک رئیس نفخ شکم با موهایی که از زمان گای شسته نشده است. روز فاکس ۲۰۱۱٫”

هر سه فصل Slow Horses اکنون در Apple TV Plus در حال پخش است، و وقتی به پایان رسیدید، یک تریلر هیجان انگیز برای فصل ۴ وجود دارد. این تریلر در حال حاضر برای دسامبر ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است، بنابراین زمان زیادی برای پیگیری دارید.


منبع: https://www.techradar.com/streaming/the-most-entertaining-show-on-apple-tv-is-a-five-star-thriller-that-funny-as-well-as-fast

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *