اکنون می توانید ۵G نامحدود فقط با ۲۰ دلار در ماه – با پیچ و تاب دریافت کنید

اکنون می توانید ۵G نامحدود فقط با ۲۰ دلار در ماه – با پیچ و تاب دریافت کنید
هلیوم موبایل

Nova Labs، شرکتی که پیشگام شبکه هلیوم “با قدرت مردمی” بودبه تازگی یک طرح جدید مناسب برای کیف پول را تحت برند هلیوم موبایل خود اعلام کرده است که داده، مکالمه و متن نامحدود را تنها با ۲۰ دلار در ماه ارائه می دهد.

طرح بدون قرارداد در سراسر کشور ارائه می کند ۵G دسترسی در درجه اول از طریق شبکه موبایل هلیوم خود که توسط “بزرگترین شبکه ۵G کشور” – T-Mobile – پشتیبانی می شود. این به اپراتور اجازه می دهد تا پوشش کامل ۵G را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه تر از اپراتورهای سنتی و اپراتورهای شبکه مجازی موبایل (MVNO).

علاوه بر این، هلیوم موبایل به یک خط‌مشی «دستگاه خودت را بیاور» (BYOD) پایبند است که به مشترکان این آزادی را می‌دهد تا از هر تلفن سازگاری که انتخاب می‌کنند استفاده کنند و هزینه‌های سربار مربوط به قراردادها و تأمین مالی تلفن را کاهش می‌دهد.

امیر حلیم، مدیرعامل شرکت مادر هلیوم، آزمایشگاه‌های نوا، گفت: “شرکت‌های حمل‌ونقل سنتی فکر می‌کنند آمریکایی‌ها را بیش از یک بشکه دارند. در هلیوم موبایل، ما معتقدیم که تلفن‌های همراه یک سرویس ضروری هستند و داده‌ها، پیامک و تماس‌های نامحدود در جدول هستند.” در یک بیانیه مطبوعاتی “ما از اپراتورهایی که نرخ های بالای اشتراک، رومینگ، و هزینه های داده اضافی را پشت ارتقای تلفن رایگان پنهان می کنند خسته شده ایم که شما را درگیر برنامه های گران چندین ساله می کند. آمریکایی ها لایق بهتری هستند.”

هلیوم موبایل چگونه کار می کند

هلیوم موبایل

Nova Labs در ابتدا شبکه هلیوم را به عنوان یک پروژه به طور موثر جمع سپاری ساخت که بر روی هات اسپات های موبایل هلیوم برای ایجاد یک شبکه بی سیم غیر متمرکز (DeWi) به طور ارگانیک بر روی استفاده از اتصالات اینترنتی موجود افرادی ساخته شده است که مایل به خرید و حمل یک هات اسپات بودند، که هلیوم موبایل می گوید به آن اجازه می دهد “دیدگاه جامعه دموکراتیک کردن دسترسی به اینترنت را دنبال کند.”

برای تقویت رشد شبکه هلیوم از طریق تشویق مردم به استقرار هلیوم هات‌اس‌پات‌ها، آزمایشگاه‌های نوا به قدرت ارزهای دیجیتال برای پاداش دادن به صاحبان هات اسپات برای مشارکت تکیه کردند. رویکرد این بود ستایش شده توسط مجله نیویورک تایمز سال گذشته به دلیل روش منحصر به فرد خود در استفاده از رمزارزها؛ با این حال، اپراتور تلفن همراه از آن زمان به این مکان نقل مکان کرده است یک سیستم پاداش سنتی تر که می تواند برای قبض تلفن مشتریان اعمال شود.

هلیوم موبایل

همانطور که شبکه هلیوم گسترده شده است، هنوز به نقطه ای نرسیده است که هلیوم موبایل بتواند پوشش همه جانبه را ارائه دهد، بنابراین همچنین با T-Mobile قرارداد MVNO را وارد کرد برای ارائه خدمات ۵G زمانی که هیچ نقطه اتصال شبکه هلیوم در نزدیکی وجود ندارد. این نه تنها پوشش را گسترش می دهد، بلکه عملکرد شبکه را با استفاده از آن افزایش می دهد شبکه ۵G سریع و گسترده T-Mobile برای ظرفیت اضافی شرکت این را “پوشش پویا” می نامد.

سرویس “نامحدود” هلیوم موبایل با سلب مسئولیت معمول ارائه می شود: سرعت داده ممکن است پس از ۳۰ گیگابایت استفاده در هر چرخه صورتحساب ماهانه کاهش یابد. تترینگ نیز به ۵ گیگابایت در ماه محدود شده است. این شرکت نمی‌گوید که چقدر سرعت کاهش می‌یابد، اما احتمالاً برای حفظ اتصال اولیه برای ایمیل، پیام‌رسانی و وبگردی معمولی مانند سایر اپراتورها کافی است.

هلیوم موبایل

در حالی که تصور می کنیم اکثر مردم عمدتاً به برنامه های نامحدود هلیوم موبایل علاقه مند هستند، برنامه شبکه ساز این شرکت به شما این امکان را می دهد تا با راه اندازی هات اسپات هلیوم موبایل خود، بخشی از شبکه «نیروی مردم» باشید. علاوه بر دریافت پاداش‌هایی که می‌تواند به خدمات تلفن همراه رایگان اضافه شود، می‌توانید شبکه‌ای بسازید که توسط «مشتریان، نه اپراتورها» اداره می‌شود. هلیوم موبایل این را به Airbnb و Uber تشبیه می‌کند و می‌گوید که به کاهش انحصارها کمک می‌کند و به مشتریان اجازه می‌دهد مالک باشند، خدمات را بهبود می‌بخشد و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

هلیوم همچنین امیدوار است که این بتواند مناطق مرده را به گذشته تبدیل کند، زیرا هرکسی می تواند در یک هات اسپات سرمایه گذاری کند و آن را در جایی که بیشتر مورد نیاز است قرار دهد و یک “برج سلولی کوچک” ایجاد کند تا مناطقی را پوشش دهد که ممکن است برای شرکت های بزرگ در اولویت نباشد. این شرکت دو نسخه از hotspot خود را با قیمت‌های پایین‌تری نسبت به زمانی که در ابتدا راه‌اندازی شد، ارائه می‌کند. هات اسپات موبایل هلیوم در فضای باز با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می رسد، در حالی که هات اسپات موبایل هلیوم داخلی را می توان با قیمت ۲۴۹ دلار خریداری کرد.

توصیه های سردبیران







علاوه بر این، هلیوم موبایل به یک خط‌مشی «دستگاه خودت را بیاور» (BYOD) پایبند است که به مشترکان این آزادی را می‌دهد تا از هر تلفن سازگاری که انتخاب می‌کنند استفاده کنند و هزینه‌های سربار مربوط به قراردادها و تأمین مالی تلفن را کاهش می‌دهد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/helium-mobile-launches-unlimited-5g-plan-news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *