اکنون کسی تجربه Willy Wonka گلاسکو را در Fortnite ساخته است

“کارخانه شکلات عجیب و غریب جونزی را کاوش کنید!” شعار Jonesy’s Chocolate Factory Experience می گوید. صورتحساب مناسب برای ۳ سال و بالاتر، و سرگرمی و اکتشاف تبلیغاتی، ۴۰ گیگابایت از فضای SSD ارزشمند خود را برای نصب مصرف کردم. فورتنایت و از کارخانه شکلات سازی عجیب جونزی دیدن کنید.

بله، من هنوز به تجربه بدنام Willy Wonka که در انباری با تزئینات غم انگیز در گلاسکو برگزار می شود فکر می کنم. من در زندگی واقعی برای خودم از آن بازدید نکردم، اما همه ما قبلاً توانسته‌ایم آن را به طور نایب از طریق میم‌ها، نقل قول‌های والدین ناامید و مصاحبه با بازیگران فقیری تجربه کنیم که نمی‌دانستند زمانی که خود را درگیر چه چیزی کرده‌اند. قراردادهای خود را امضا کردند.

و اکنون در Fortnite است. بعد از اینکه خودم آن را امتحان کردم، تصور می‌کنم چیز واقعی بسیار شبیه به Jonesy’s Chocolate Factory Experience است، یک نقشه خلاقانه Fortnite که توسط بازیکن ساخته شده است. من ساچیکو هستم. با توزیع یک دانه ژله ای و کودکانی که در گوشه ای گریه می کنند، ناامید کننده نیست.


اکنون کسی تجربه Willy Wonka گلاسکو را در Fortnite ساخته استتریلر سینمایی لگو فورتنایت


تریلر سینمایی لگو فورتنایت.

وقتی جلوی Jonesy’s Chocolate Factory Experience فرود آمدم نقشه خالی بود. قهرمان فورتنایت جونزی در ورودی ایستاده بود و با بازوهای بالا از من استقبال کرد. از بیرون به نظر ناقص به نظر می رسید، اما هی، من تمام زحمت نصب Fortnite را بر روی رایانه شخصی خود کشیدم، بنابراین در حال حاضر هیچ عقب نشینی وجود نداشت. رک و پوست کنده، یک بار از در، به پلی رسیدم که روی هیچی نبود. از قبل می‌توانستم بگویم که به یک سرزمین فانتزی شگفت‌انگیز و غریب منجر نشده است.





اعتبار تصویر: یوروگیمر

با کاوش بیشتر، از طریق «تجربه» گذشته The Unknown و Oompa Loompa غمگین که دانه‌های ژله‌ای پخش می‌کرد، تحت کنترل قرار گرفتم. حداقل کسی در اطراف نیست که مرا به خاطر مصرف دانه های ژله ای بسیار بیشتر از آنچه که جونزی گفته بود، قضاوت کند. گذشته از Oompa Loompa، گروهی از مردم در حالی که برای نوبت خود در قلعه کوچک فنری صف می کشند، از وحشت گریه می کنند. The Unknown قربانیان خود را، چه بزرگسالان و چه کودکان، ادعا می کند. تبعیض قائل نیست







اعتبار تصویر: یوروگیمر

در پایان «تجربه»، کودکان بیشتری گریه می‌کنند، که از آنچه من جمع‌آوری می‌کنم، کاملاً دقیق است که چگونه همه چیز پایین آمده است. من یک تجربه مبهم دلخراش داشتم، دقیقا همان چیزی است که از این تفریح ​​به آن امیدوار بودم. و اگر شما هم می‌خواهید خود را در معرض این مصیبت قرار دهید، کد جزیره برای تجربه کارخانه شکلات‌سازی Jonesy 7154-1304-0948 است.

Glasgow Willy Wonka Experience از آن زمان تا کنون در بسیاری از بازی های دیگر از زمانی که در فضای مجازی منتشر شد، به یادگار گذاشته شده است، از جمله سیمز، پوکمون و دریای دزد.


منبع: https://www.eurogamer.net/now-someones-made-the-glasgow-willy-wonka-experience-in-fortnite?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *