اگر اپل واچ شما به سمت بالا نمی‌کشد، چه کاری باید انجام دهید

اگر اپل واچ شما به سمت بالا نمی‌کشد، چه کاری باید انجام دهید

از آنجایی که تمام اپل واچ ها در برابر آب مقاوم هستند، تمیز کردن صورت آن با یک پارچه کمی مرطوب (غیر ساینده) می تواند کمک کننده باشد. آیا محافظ صفحه روی ساعت خود دارید؟ تعویض محافظ صفحه ممکن است برای شما هزینه داشته باشد، اما ممکن است تغییری باشد که برای بالا بردن دوباره ساعتتان به آن نیاز دارید.

به روز رسانی اپل واچ خود به آخرین نسخه، راه حل دیگری برای حل مشکلات مربوط به عملکرد تند کشیدن ثابت است. می توانید این کار را از طریق آیفون جفت شده یا مستقیماً روی ساعت انجام دهید. با این حال، قبل از اقدام به آپدیت، مطمئن شوید که اپل واچ شما حداقل ۵۰ درصد شارژ شده و به Wi-Fi متصل است.

برای انجام این کار مستقیماً روی ساعت خود:

  1. به تنظیمات بروید

  2. روی General ضربه بزنید

  3. روی Software Update کلیک کنید

  4. Install را فشار دهید.

برای به روز رسانی اپل واچ از طریق آیفون:

  1. برنامه اپل واچ را باز کنید

  2. به ساعت من بروید

  3. روی General کلیک کنید

  4. Software Update را انتخاب کنید

  5. برای دانلود ضربه بزنید

اگر پیشنهادات قبلی مشکل را حل نکرد، اپل واچ خود را برای آسیب فیزیکی، مانند صفحه نمایش ترک خورده، بررسی کنید. اگر مشکلی را شناسایی کردید، با پشتیبانی اپل تماس بگیرید. تماس با آنها را به عنوان آخرین راه حل برای رسیدگی به یک ساعت اپل که پاسخگو نیست، در نظر بگیرید. مشکل را توضیح دهید، و آنها باید شما را در این فرآیند راهنمایی کنند، به طور بالقوه دستگاه شما را در یکی از Genius Bars خود تعمیر کنند و آن را به عملکرد کامل بازگردانند.


منبع: https://www.slashgear.com/1495394/apple-watch-wont-swipe-up-how-to-troubleshoot/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *