اگر ۱۰۰۰ دلار برای خرید تجهیزات AV داشتم، این چیزی است که به دست می‌آورم

اگرچه قیمت تلویزیون‌ها، نوارهای صوتی و سایر وسایل سرگرمی خانگی در چند سال گذشته تا حدودی کاهش یافته است، اجازه دهید با آن روبرو شویم: تجهیزات A/V هنوز بسیار گران هستند. من مرتباً درخواست‌هایی برای کمک به ساختن سیستم‌هایی دریافت می‌کنم که بودجه آن حدود ۱۰۰۰ دلار است. در حالی که این پول در این فضا زیاد نیست، اما برای اکثر مردم هنوز هم پول زیادی است. و در این صورت، تصمیم گرفتم برخی از گزینه های سیستم را که برخی از نیازهای مشترک را برآورده می کنند، گرد هم بیاورم.

ما با بهترین ترکیب‌های تلویزیونی و صوتی که به نظر من بهترین هستند شروع می‌کنیم، و سپس کمی با بودجه بازی می‌کنیم تا گزینه‌های دیگر را بررسی کنیم. زیرا هرگز نمی توان پاسخی یکسان برای همه وجود داشت. اما اگر پول من بود، این کاری است که انجام می دادم.

تلویزیون: Hisense U7K

زیک جونز / روندهای دیجیتال

من می خواهم

برای تلویزیون من قبلا در بررسی کامل من به تفصیل توضیح داده شده است چرا این تلویزیون برای اکثر مردم بهترین انتخاب است، اما نسخه ساده آن این است که کیفیت تصویر فوق العاده خوبی را نسبت به قیمت ارائه می دهد. هیچ راهی وجود ندارد که این تلویزیون با این قیمت به این زیبایی ظاهر شود. من چند ماهی است که دارم و عالی است. من این تلویزیون را برای مادرم می‌خرم، با این تفاوت که قبلاً مدل سال گذشته او را گرفته بودم.

من ۵۵ اینچی را به دلیل قیمت انتخاب کردم – حدود ۶۳۰ دلار. (البته ممکن است فروش آن را تغییر دهد.) ۶۵ اینچی کمی گران تر است و حدود ۷۰۰ دلار است، و ما در یک لحظه به جایی می پردازیم که ممکن است بخواهید آن صرفه جویی جزئی را انجام دهید.

صدا

دن بیکر / گرایش های دیجیتال

چیز بعدی که من می خواهم این است Vizio M-Series M512A-H6. شماره مدل وحشتناکی است، اما آن را برای یک لحظه کنار بگذارید زیرا این بهترین سیستم صدای فراگیر است که می توانید با کمتر از ۵۰۰ دلار دریافت کنید – و این احساس در سراسر اینترنت به اتفاق آرا است.

اگر واقعاً به کل نوار صوتی فراگیر علاقه ندارید و بیشتر یک شنونده موسیقی هستید که دوست دارد فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و حماسی صدای ورزشی شما را نیز داشته باشد، من در این بخش شرکت خواهم کرد. پنج ها اثر کلیپش برای سیستم بلندگو

گرایش های دیجیتال

پنج ها فقط به طرز شگفت آوری خوب هستند آنها دارای ورودی HDMI هستند تا بتوانید تلویزیون جدید خود را به راحتی وصل کنید. آنها همچنین دارای بلوتوث داخلی، به علاوه یک ورودی aux برای هر تعداد دستگاه دیگر هستند. آنها صدایی عالی برای موسیقی دارند، و در حالی که صدای پایین ساب ووفر را مانند آنچه با نوار صوتی Vizio دریافت می کنید ندارند، اما همچنان بیس کافی دارند، بنابراین صدا بزرگ و کامل است. من عاشق این چیزها هستم.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد

بنابراین با این دو قطعه، ما بودجه خود را برای بهترین مناظر و صدا برای پول خود به حداکثر رسانده ایم. اما در حالی که من با این انتخاب ها به عنوان یک سیستم راحت هستم، می دانم که به نظر دنده زیادی نمی رسد.

اگر بخواهیم منصف باشیم، همه برنامه هایی که برای پخش جریانی هر آنچه که می خواهید نیاز دارید، احتمالاً در تلویزیون تعبیه شده اند. نوار صوتی همه چیزهایی را که برای وصل کردن آن نیاز دارید، همراه با بلندگوهای Klipsch ارائه می‌کند. بنابراین، این دو قطعه را دریافت کنید، و با تصویری عالی، صدای فوق‌العاده خوب، و مجموعه‌ای از نمایش‌ها و فیلم‌ها برای تماشا، حتی اگر کابل ندارید، آماده می‌شوید.

اما اگر در حال حاضر کمی چیزهای بیشتری بخواهید چه؟ اگر می خواهید یک کنسول بازی مانند کنسول جدید تهیه کنید چه می شود مدل باریک PS5 یا Xbox Series X یا Series S? اگر تلویزیون بزرگتر می خواهید چه؟ اگر مثل من عاشق ناامید موسیقی و یک مهره وینیل باشید و بخواهید یک دریافت کنید چه؟ صفحه گردان برای رفتن با این سیستم؟ یا شاید شما واقعاً می خواهید یک دریافت کنید اپل تی وی یا الف پخش کننده بلو – ری? بعدش چی شد؟

خوب، چند راه وجود دارد که می‌توانیم آن را بدون هدر دادن بودجه انجام دهیم. ما می‌توانیم هر دو یا هر دو تلویزیون و سیستم صوتی را کاهش دهیم، اما وقتی این کار را انجام دادیم، باید کمی انتظارات خود را تنظیم کنیم.

قبل از اینکه ادامه دهیم، بیایید یک بازی سریع انجام دهیم. محبوب ترین اندازه صفحه تلویزیون برای خرید در آمریکای شمالی در حال حاضر چیست؟

  • ۵۵ اینچ؟
  • ۶۵ اینچ؟
  • ۷۵ اینچ؟
  • ۱۱۰ اینچ؟

خوب، نظرسنجی می گوید ۶۵ اینچ! دینگ دینگ دینگ. درست است، شما برنده می شوید!

سایر گزینه های تلویزیون

با بازگشت به قبل در این مقاله، من Hisense U7K را توصیه کردم، زیرا فکر می‌کنم بهترین کیفیت را برای هزینه‌ها ارائه می‌کند، به خصوص برای افرادی که نسبتاً در مورد کیفیت تصویر حساس هستند یا استانداردهای بسیار بالایی دارند. با این حال هایسنس U6K همچنین یک تلویزیون واقعا محکم است!

با توجه به اعداد، در موارد برجسته HDR کاملاً روشن نیست، اما HDR و Dolby Vision را رعایت می کند و به طور کلی برای اکثر خانواده ها به اندازه کافی روشن است. به‌علاوه، دارای یک سری ویژگی‌های سازگار با بازی است. من آن را به طور کامل تست نکردم زیرا فقط وقت نداشتم، اما چندین ساعت را جلوی آن گذراندم و تلویزیون بسیار چشمگیری است. اما لازم نیست حرف من را قبول کنید. دیگر منتقدان می گویند این یکی از بهترین تلویزیون های مقرون به صرفه ای است که تا به حال آزمایش کرده اند.

بنابراین، در حالی که U6K ممکن است به اندازه U7K عملکرد بالایی نداشته باشد، با بسیاری از فناوری های پیشرفته در داخل، هنوز یک ارزش فوق العاده است. من فکر می‌کنم که این کالاها نه تنها باید برآورده شوند، بلکه از انتظارات بیشتر مردم نیز فراتر می‌روند – به خصوص اگر از تلویزیون قدیمی‌تری که مثلاً پنج سال یا بیشتر عمر دارد، ارتقا می‌دهید. U6K، از بسیاری جهات، چشمگیرتر از برخی تلویزیون های سطح بالا از شش سال پیش یا بیشتر خواهد بود.

هایسنس U6K گرایش های دیجیتال

و اگر U6K را به ماشین حساب خود وصل کنیم، می بینیم که می توانید یک مدل ۵۵ اینچی را فقط با ۳۵۰ دلار تهیه کنید! یا اگر واقعاً اندازه صفحه نمایش ۶۵ اینچی می خواستید، می توانید صفحه نمایش ۶۵ اینچی را با قیمت ۵۰۰ دلار تهیه کنید، همان قیمت U7K 55 اینچی.

بنابراین، اگر می‌خواهیم بودجه خود را کمی بیشتر کنیم، می‌توانیم U6K 55 اینچی را انجام دهیم و ۱۵۰ دلار را پس بگیریم. این کافی است تا شما را به یک صفحه گردان استارت بسیار زیبا تبدیل کند که می توانید آن را ارتقا دهید یا یک صفحه ساده پخش کننده بلوری ۴K سونی بنابراین شما واقعاً می توانید ببینید که آن تلویزیون چه کاری می تواند انجام دهد.

یا، می توانیم آن ۱۵۰ دلار را برای یک کنسول بازی اعمال کنیم. برای آن به ۱۰۰ دلار بیشتر نیاز داریم Xbox Series S یا الف نینتندو سوییچ.

جایگزین های سیستم صوتی

این ما را به این فکر می‌کند که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا راه حل صوتی خود را کاهش دهیم.

سایمون کوهن / روندهای دیجیتال

در حالی که نوار صوتی Vizio که قبلاً توصیه کردم، بدون شک بهترین سیستم در حال حاضر در بازار است، گزینه‌های باکیفیت دیگری با قیمت کمتر وجود دارد. وجود دارد Vizio M-51ax-J6، که هنوز هم Dolby Atmos را فقط با ۳۰۰ دلار انجام می دهد! این صرفه جویی ۲۰۰ دلاری، کنسول های بازی Switch یا Series S را ممکن می کند.

یا فرض کنید واقعاً نیازی ندارید یا نمی خواهید بلندگوهای فراگیر مستقل داشته باشید. شاید شما حتی جایی برای قرار دادن آنها ندارید؟ را سامسونگ HW-Q60C عالی است، همانطور که است Klipsch Cinema 400. من Klipsch را برای تاثیر بیس دوست دارم، به خصوص – شما می توانید با آن یک تجربه بسیار سینمایی داشته باشید.

و اگر ساب ووفر برای شما امکان پذیر نیست؟ با نوار صوتی همه کاره می توانید حتی بیشتر صرفه جویی کنید. را Vizio M-Series All-in-one با قیمت ۱۵۰ دلار به طرز مضحکی خوب است، که به تنهایی ۳۵۰ دلار صرفه جویی می کند و به اندازه کافی خراش برای خرید ایکس باکس سری ایکس یا پلی استیشن ۵ به شما می دهد.

رایلی یانگ / روندهای دیجیتال

بسته به نیازها و اولویت های شما، گزینه های مختلف سیستم زیادی وجود دارد. اگر صدای فراگیر عظیم مهم نیست، می توانید نوار صوتی همه کاره Vizio را دریافت کنید و تلویزیون خود را به U6K 65 اینچی یا U7K 55 اینچی ارتقا دهید. ما چند نوار لغزنده داریم که می‌توانیم آن‌ها را جابه‌جا کنیم تا پولی که خرج می‌کنید به جایی برود که به آن نیاز دارید – و همچنان تجربه‌ای را که نیاز دارید و می‌خواهید به پایان برسانید.

پول خود را در جایی که قلب شماست قرار دهید

اکنون که چند گزینه را برای شما مطرح کردم، می خواهم کمی در مورد سرمایه گذاری که انجام می دهید صحبت کنم. بگذارید واضح بگوییم – شما روی لذت و شادی روزانه سرمایه گذاری می کنید. اگر تقریباً یک سال و نیم در خانه ماندن چیزی به ما آموخت، این است که سرگرمی های خانگی ما برای ما ارزشی بالاتر از آن چیزی دارد که قبلاً فکر می کردیم. من افراد زیادی را می‌شناسم که دیدگاه‌شان در زمان‌های خانه‌نشینی تغییر کرد، زمانی که بیشتر به سیستم‌های سرگرمی خانگی‌شان اعتماد کردند و متوجه شدند که بسیار بی‌نقص هستند.

به شخصه، نشستن روی کاناپه با عزیزانم و تماشای یک فیلم یا تماشای چند قسمت از یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌ام، ماندگارترین خاطرات خوبی را ایجاد می‌کند.

گوشه ها را خیلی عمیق نبرید. برش های استراتژیک انجام دهید، اما نه به حدی که در نهایت آرزو کنید کاش چیزی کمی بهتر می شد.

همه اینها به این معنی است که شما در اینجا سرمایه گذاری می کنید. من می‌دانم که بودجه‌ها ممکن است محدود باشند، و نیاز واقعی به کنترل هزینه‌ها وجود دارد. اما این را در نظر بگیرید: اگر هزینه ۳۰۰ دلار اضافی، مثلاً یک عمر لذت پنج ساله ای را که از سیستم سرگرمی خانگی خود دریافت می کنید، تقسیم کنید، به ۵ دلار در ماه می رسد – این یک لاته کمتر است. ماه شلیک کنید، این روزها، این یک گالن بنزین در ماه برای بسیاری از ما کمتر است. این بسیار کمتر از هزینه یک سرویس پخش است که احتمالاً برای آن هزینه می کنید و حتی از آن استفاده نمی کنید.

و ۵۰۰ دلار به ۸٫۳۰ دلار در ماه می رسد – برای من، این یک موکا شیر جو دوسر کمتر در ماه است، که صادقانه بگویم، به هر حال باید قربانی کنم.

سونی X90L زیک جونز / روندهای دیجیتال

من می خواهم شما را تشویق کنم که هنگام تصمیم گیری در مورد آنچه می خواهید به دست آورید، به لذت طولانی مدت در مقابل هزینه طولانی مدت فکر کنید. شما سال ها با این چیزها زندگی خواهید کرد و می خواهید کاملاً از آن لذت ببرید. بنابراین گوشه ها را خیلی عمیق برش ندهید. برش های استراتژیک انجام دهید، اما نه به حدی که در نهایت آرزو کنید کاش چیزی کمی بهتر می شد.

یک مثال عالی: دوستی نزد من آمد که تلویزیونی با قیمت حدود ۱۰۰۰ دلار می‌خواست و بین تلویزیون ۵۵ تا ۶۵ اینچی بحث می‌کرد. اتاق نشیمن آنها در ابتدا بزرگ نیست، و آن طور که آنها آن را تنظیم کرده اند، تقریباً نزدیک به تلویزیون می نشینند – حدود ۷ فوت دورتر. یک تلویزیون ۵۵ اینچی کاملاً خوب بود. اما آنها استفاده طولانی مدت و هزینه را در نظر گرفتند و تصمیم گرفتند یک ۶۵ اینچی دریافت کنند و بسیار خوشحال هستند که این تماس را برقرار کردند زیرا می دانستند به محض دریافت آن ۶۵ در آنجا خیلی کمتر هیجان زده می شوند. ۵۵٫ برای آنها، اندازه صفحه نمایش بزرگتر مطابق با ارزش ها و اولویت های آنها، و آنها می نشینند و آن تلویزیون را تماشا می کنند – سونی X90Lبه هر حال – و کمی لذت ببرید زیرا نه تنها تلویزیون عالی به نظر می رسد، بلکه احساس می کنند تصمیم هوشمندانه ای گرفته اند. و من در مورد شما نمی دانم، اما برای من، این رضایت بسیار مهم است.

توصیه های سردبیران







من می خواهم

برای تلویزیون من قبلا در بررسی کامل من به تفصیل توضیح داده شده است چرا این تلویزیون برای اکثر مردم بهترین انتخاب است، اما نسخه ساده آن این است که کیفیت تصویر فوق العاده خوبی را نسبت به قیمت ارائه می دهد. هیچ راهی وجود ندارد که این تلویزیون با این قیمت به این زیبایی ظاهر شود. من چند ماهی است که دارم و عالی است. من این تلویزیون را برای مادرم می‌خرم، با این تفاوت که قبلاً مدل سال گذشته او را گرفته بودم.


منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/best-entertainment-system-under-one-thousand-dollars/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *