اگر X اجازه عکس های پروفایل GIF را بدهد، به معنای واقعی کلمه خواهم مرد

الون ماسک

آندریا کانوی، طراح X از کاربران می‌پرسد که آیا عکس‌های نمایه GIF را دوست دارند یا خیر.

Chesnot/Getty



  • یک طراح برای X (تویتر سابق) نظرسنجی از کاربران در مورد افزودن گیف های متحرک برای عکس های نمایه.
  • توییتر در سال ۲۰۱۳ پروفایل های GIF را ممنوع کرد، اما پروفایل های قدیمی اجازه داشتند آنها را نگه دارند – از جمله من.
  • یکی از افرادی که GIF خود را نگه داشته است به Insider گفت: “این به من آسیب شخصی وارد می کند…”
تبلیغات

تبلیغات

به نظر می رسد X در نظر دارد به کاربران اجازه دهد GIF های متحرک را به تصاویر پروفایل خود اضافه کنند.

آندریا کانوی، طراح برای سایتی که قبلا توییتر نام داشت، نظرسنجی این هفته در مورد این ایده را توییت کرد. از روز جمعه، این نظرسنجی بیش از ۱۳۰۰۰ رای به دست آورد که اکثریت قاطع ۷۳ درصد گفتند که گیف های متحرک می خواهند.

یک بخش خاص از اقلیت وجود دارد که نسبت به این موضوع علاقه خاصی دارد: تعداد انگشت شماری از مردم که هنوز آواتارهای GIF متحرک دارند. و به عنوان عضوی از آن گروه کوچک، خوب، من احساساتی دارم.

آواتارهای متحرک به طور کلی در اوایل توییتر منع می شدند – تنها راه برای به دست آوردن آن، ساختن آنها بود تصویر GIF مجموعه ای از اندازه های بسیار خاص. در نهایت، در سال ۲۰۱۳، پس از آن-مدیرعامل دیک کاستولو، که آواتارهای GIF را آزاردهنده می دانست، راه گریز را بست. با این حال، حساب‌های دارای نمایه‌های GIF موجود مجاز به نگهداری آن‌ها بودند.

تبلیغات

تبلیغات

با گذشت سالها، تعداد کسانی که آواتارهای متحرک GIF را نگه داشتند، کاهش یافت. برخی از حساب‌ها از بین رفته‌اند، سال‌ها غیرفعال بوده‌اند، یا به سادگی تصویر نمایه‌شان را به چیز دیگری تغییر داده‌اند.

آواتارم را نگه داشتم و متوجه شدم که اگر زمانی تغییر کنم، نمی‌توانم آن را پس بگیرم. من GIF خود را دوست دارم. خیلی خوشحالم میکنه می دانم که دیگران به آواتار پر زرق و برق من از بادکنک های رنگین کمانی تپنده طمع دارند. این احساس خاصی به من می دهد که چیزی دارم که دیگران می خواهند و نمی توانند داشته باشند. این نشان می دهد که من برای مدت طولانی در توییتر هستم. من می دانم – اعتراف به اینکه به توئیتر اهمیت می دهید دو سال پیش به اندازه کافی رقت انگیز بود، و حتی اکنون در زمانی که X به طور فزاینده ای در حال افزایش است. در بی ربط افتادن و تبدیل شدن به چنین چاله ای احساس می شود از نظر اخلاقی مملو از برای فعال ماندن در پلتفرم به من اعتماد کن، من از همه اینها به همان اندازه که باید تحقیر شده ام. رفتار بازنده مطلق، انرژی کرم بزرگ.

من همچنین خود را در موقعیت منحصر به فردی می بینم که بدانم بسیاری از افراد آواتارهای GIF متحرک می خواهند. غریبه‌ها معمولاً به من پیام می‌دهند تا بپرسند چگونه من را دریافت کردم. من به شوخی می گفتم: «من پول می دهم ویژگی های Twitter PROاما این شوخی اکنون که واقعاً وجود دارد، کارساز نیست.

در چند سال گذشته، من با ۲۰ اکانت دیگر که هنوز به عکس های نمایه GIF خود چسبیده اند، در یک DM گروهی بوده ام، اما گاهی اوقات درباره زمانی که غریبه ها از ما درخواست خرید اکانت ما را ارسال می کنند، شوخی می کنیم.

تبلیغات

تبلیغات

از آنها پرسیدم که چه احساسی نسبت به گشودن گروه ویژه ما در برابر توده های شسته نشده دارند.

“این به من آسیب شخصی وارد می کند زیرا من ADHD دارم و نداشتن گزینه ای برای تغییر عکس نمایه ام تنها چیزی بود که زندگی من را در کنار تناقض انتخاب حفظ کرد. چربی در موهایم وقتی که من ندارم. “آندریا”، قادر به دوش گرفتن بیشتر روی دستان شما خواهد بود.” @sex_columکه GIF آن دیوید هاسلهوف بدون پیراهن است.

“شاید قبل از اجرای آن، کل سایت را خراب کنند” پیشنهاد @coolgarydotnet، که یک وبلاگ صورتی خنده دار برای آواتار دارد. وقتی از مردم می پرسند که چگونه یکی را گرفتم، دروغ گفتن به آنها جالب است. ما منبع سرگرمی تجدیدپذیر را از دست می دهیم.

@ گفت: “آنها آن را به احمقانه ترین شکل ممکن اجرا خواهند کرد. این مطمئن است.”لیوانکارتون یک پرنده چاق در حال راه رفتن

تبلیغات

تبلیغات

“آنها باید به شما اجازه دهند از کل قدیمی استفاده کنید ytmnds به عنوان عکس پروفایل، کامل با صدا،” پیشنهاد شد @sharked_up، با انیمیشن کارتونی کوسه. من هنوز هرگز یک سنت به ایلان نخواهم پرداخت.

در واقع فکر می‌کنم بهترین بخش، استارت‌آپ‌های ایجاد اپلیکیشن GIF است که توسط پسران ۱۷ ساله بی‌مسیر اما خوش‌بین VPs Fidelity راه‌اندازی شده‌اند و به صراحت تبلیغ می‌کنند که پروفایل‌های GIF خود را بسازید که فقط توسط حساب‌های IDF astroturf استفاده می‌شود و عمیقاً اجتماعی نشده است. افراد ۳۰ تا ۶۰ ساله برای ساختن کارتون‌های نامنسجم پس از رونق ترامپ، گفت: @sex_colum.

اگر X واقعاً اجازه بازگشت عکس های پروفایل متحرک را بدهد، ممکن است سرگرم کننده باشد، اما همانقدر که من را آزار می دهد، احتمالاً دیک کاستولو درست می گفت: فید پر از آواتارهای متحرک احتمالاً آزاردهنده به نظر می رسد. امیدوارم که این اتفاق نیفتد، نه واقعاً به این دلیل که می‌خواهم وضعیت کمیاب خود را حفظ کنم، بلکه به این دلیل که ترجیح می‌دهم X بدتر از آنچه در حال حاضر است به نظر نرسد. با سرفصل ها از لینک ها حذف شدندبرچسب تبلیغات پنهان، X به طور کامل است تحریک شدن. افزودن دسته ای از آواتارهای GIF فقط آن را بیشتر به ورطه هل می دهد. اوه، شاید باید بگذاریم این اتفاق بیفتد.

یک احتمال این است که GIF ها فقط برای آن ها در دسترس باشند مشترکین X Premium. اگر چنین است، داشتن یک GIF ناگهان معنای جدیدی خواهد داشت: اینکه شما در واقع برای X (ew) پرداخت می کنید. در این مورد، @عبارتکه دارای یک GIF چشمک زن فضایی است، احتمال شکایت برای افترا را مطرح کرد و مدعی شد: “کار من به دلیل ارتباط اجباری و نادرست من با Twitter Premium آسیب دیده است.”

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

توییتر
الون ماسک
تحلیل و بررسی
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/x-twitter-animated-gif-profile-pics-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *