ایالات متحده قوانین محدود کننده آلودگی را برای آلایندگی خودروها کاهش خواهد داد

دولت بایدن به خودروسازان زمان بیشتری برای افزایش خودروهای بدون آلایندگی می دهد.

دولت پرزیدنت بایدن قصد دارد قوانین سختگیرانه جدید آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) را که خودروسازان آمریکایی را مجبور می کند تا سال ۲۰۳۲ خودروهای الکتریکی را به تجارت اصلی خود تبدیل کنند، عقب نشینی کند. مطابق با مجله نیویورک تایمز، که دیروز نوشت که بازیگران صنعت از دولت خواسته اند تا زمان بیشتری را برای کاهش هزینه های خودروهای برقی به آنها بدهد و زیرساخت شارژ سراسری را به طور کامل ساخته شود.

این بار می نویسد که رهبران کارگری بایدن را تحت فشار قرار دادند تا به آنها فرصت بیشتری بدهد تا عضویت در اتحادیه را به کسانی که در کارخانه های جدید خودروهای برقی ایالات متحده کار می کنند تعمیم دهند. همانطور که مقاله اشاره می‌کند، حمایت از اتحادیه‌های کارگری بسیار مهم است زیرا بایدن با انتخاب مجدد روبرو می‌شود، جایی که او با وضعیت آب و هوایی وخیم و حملات دونالد ترامپ، نامزد و رئیس‌جمهور سابق روبرو است.

این کاهش پس از سال گذشته صورت می گیرد رکورد جهانی گرما در سال ۲۰۱۶ را شکست با تشکر از یک رویداد شدید ال نینو در بالای روندهای آب و هوایی و طبق گفته اداره ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده، از سال ۲۰۱۳، هر سال از رکوردی که در سال ۲۰۱۰ ثبت شده بود، عبور کرده است. سال گذشته اشاره کرد ۴۷ سال از آخرین سال سردتر از حد متوسط ​​گذشته است.

این الزامات اصلی EPA تا سال ۲۰۳۲ ۶۷ درصد از فروش خودروهای سبک جدید و ۴۶ درصد از فروش وسایل نقلیه متوسط ​​جدید را خودروهای برقی تشکیل می‌دهند که یک جهش بزرگ از ۷٫۶ درصد است. بار یادداشت های سال گذشته فروش خودروهای برقی کاهش یافته است و به دلایل مختلفی هدف را دور از دسترس قرار داده است، از جمله مهم ترین آنها این است که صنعت خودرو اصرار بر کامیون‌های بزرگ برقی و شاسی‌بلندها داشت که زنجیره تامین برای تطبیق مقرون به صرفه آماده نیست.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/18/24076585/biden-emission-rules-relaxed-pollution-auto-industry-evs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *