ایان ۱۰ دمو Steam Next Fest VR را با سرعت بالا قرار می دهد

فستیوال نکست استیم مبارک، سر کلاه ایمنی! امیدوارم همه شما با کشف بازی های جدید هیجان انگیز، هر دو VR، لحظات خوشی را سپری کرده باشید و در تخت!

برای جشن گرفتن این فصل از Steam-y Good، تصمیم گرفتم ده دمو Steam Next Fest از بازی‌های آینده واقعیت مجازی را امتحان کنم تا ببینم آینده PC VR چه خواهد شد. من با انتخاب‌هایم نسبتاً تصادفی بودم، اما سعی کردم چند ژانر مختلف را در آنجا بگنجانم، بنابراین همه‌اش تیراندازی به زامبی نبود – اما آیا چیزی پیدا کردم که ارزش هیجان‌انگیز کردن را داشته باشد؟

در گوشه واقعیت مجازی (در زیر) این هفته پیدا کنید، جایی که می‌توانید من را تماشا کنید که انگشتان پاهایم را در مجموعه‌ای از بازی‌ها فرو می‌برم، از کایاک سواری در برخی از مناظر خیره‌کننده تا غوطه‌ور شدن در یک اتاق نشیمن تاریک!

به‌طور خلاصه، تمام دموهایی که انتخاب کردم برای ویدیوی امروزی مربوط به بازی‌های رسمی واقعیت مجازی بودند، اما به لطف اخیر پری‌داگ مد UEVR، اکنون چند دمو مسطح Unreal Engine وجود دارد که می توانند در VR نیز پخش شوند. یک مثال عالی از این نسخه آزمایشی برای Pacific Drive است که من آن را در VR در جریان Eurogamer اخیر آزمایش کردم. پخش زنده.


ایان ۱۰ دمو Steam Next Fest VR را با سرعت بالا قرار می دهدبیایید ۱۰ نسخه نمایشی VR Steam Next Fest را بازی کنیم – آیا جواهرات پنهانی وجود دارد؟ – گوشه VR Ian


لطفاً از ۴۲ دقیقه کشف نسخه ی نمایشی، با حسن نیت خوش تیپ ترین مرد در تولید محتوای VR (من) لذت ببرید.

و برای کسانی از شما که از ویدیو متنفرند، و/یا مخفیانه این مقاله را در محل کار بررسی می‌کنند، در اینجا خلاصه‌ای سریع از هر بازی که من در ویدیو بازی کرده‌ام آورده شده است.


سوشی بن

سوشی بن دارای یک سبک هنری زیبا و ساده با الهام از مانگا است که با این فرض بسیار خوب کار می کند – شما یک بازدیدکننده از یک شهر ساحلی کوچک در ژاپن هستید که باید به صاحب بار سوشی محلی، بن، کمک کند تا تجارت خود را مرتب کند. با انجام کارهای عجیب و غریب …

به نظر می‌رسد که گیم‌پلی بازی ترکیبی از Visual Novel و مکانیک‌های بازی ماهیگیری، به‌علاوه مجموعه‌ای از بازی‌های سبک مینی‌بازی، مانند تنیس روی میز، شکار ارواح و شکار اشکال باشد.

متأسفانه من فقط توانستم کمی از مینی بازی ماهیگیری را تجربه کنم زیرا یک اشکال واقعی مرا در مناظر گیر کرده بود و زمان محدود به این معنی بود که باید به نسخه آزمایشی بعدی بروم. با این حال، Sushi Ben امیدوار کننده است، این بازی دارای شخصیت و راحتی زیادی است، به نظر می رسد یک بازی برای تمام سطوح تجربه عالی باشد.

اوه و همچنین قرار است روی PSVR2 نیز منتشر شود، که خوب است.


منطقه: مبدا

به عنوان یکی از تاثیرگذارترین دموهایی که امتحان کردم، منطقه: مبدا کامپیوتر شما را به محدودیت ها می رساند – اما ارزشش را دارد!

جعبه شنی کوچکی که برای کاوش در اختیار شما قرار داده شده است بیش از هر چیز یک نسخه نمایشی فناوری است که به جای نمایش بخشی از بازی تمام شده واقعی، به منظور نمایش تصاویر و مکانیزم های گیم پلی است، اما بسیار نویدبخش است.

حال و هوای سنگین SALKER در اینجا وجود دارد و این باید برای کسانی از شما که از بازی‌های بقا لذت می‌برند که بر حفاظت از مهمات و مخفی کاری تمرکز می‌کنند، بیش از خرد کردن درختان و ساخت تبر از چوب و سنگ، جذاب باشد.

شلیک اسلحه‌ها خوب است، مناظر در مواقعی به‌رغم ریزش عجیب و غریب گرافیک، کاملاً واقعی به نظر می‌رسند، اما، انصافاً، این احتمالاً عمدی است زیرا به حال و هوای ترسناک و رادیواکتیو زمین‌های بایر می‌افزاید.


برزن شعله

یکی از شخصیت های موجود در برزن شعله لهجه Geordie بسیار برجسته ای دارد و برای اولین بار که صحبت های او را شنیدم، باعث شد مغزم به خودی خود فرو برود. برای Geordies هیچ توهینی وجود ندارد، اما در یک جنگجوی الهام گرفته از انیمه آنقدر نامناسب به نظر می رسید که نمی توانستم دیالوگ را جدی بگیرم.

Brazen Blaze یک بازی اکشن ۳v3 و PvP است که نبردهای غوغا از فاصله نزدیک را با اسلحه و حرکت فوق العاده سریع در یک میدان نبرد تخریب پذیر ترکیب می کند و در حال حاضر به لطف Steam Next Fest در حالت بتا باز قرار دارد.

متأسفانه یک بتا باز تضمینی برای بازیکنان نمی‌کند و من برای پیدا کردن مسابقه تلاش کردم و وقتی بالاخره یکی را گرفتم، در یک تیم سه نفره در مقابل یک تیم یک نفره قرار گرفتم. و آن شخص منفرد به طور قابل درک، مدت کوتاهی پس از مالکیت کامل، ترک کرد.

اگر به تیراندازی های قهرمان یا جنگجوهایی مانند Smash Bros. یا Overwatch علاقه دارید، ممکن است به این یکی توجه داشته باشید زیرا می توانید این کار را انجام دهید. حیرت آور حرکت پایانی که به شما امکان می دهد افراد را به فضا مشت کنید. اما توانایی انجام این کار به افرادی بستگی دارد که واقعاً بازی را انجام می دهند، بنابراین امیدواریم این نسخه نمایشی علاقه خود را به نسخه کامل جلب کند.


Escape Simulator VR

نسخه مسطح Escape Simulator از سال ۲۰۲۱ منتشر شده است، و این نسخه VR آینده بازی، گیج‌های پنکیک را که قبلاً منتشر شده بود، می‌برد و آنها را به VR منتقل می‌کند.

بازی‌های اتاق فرار Cheapo VR ده پنی در استیم هستند اما ماموریت فضایی که من در آن بازی کردم. Escape Simulator VR نسخه ی نمایشی Next Fest در همه چیز، از کنترل های حرکتی گرفته تا تصاویر بصری، صیقلی و دقیق بود.

چالش‌برانگیزترین پازل‌ها را ارائه نمی‌دهد، بنابراین به نظر می‌رسد این یکی برای همه اعضای خانواده مناسب است. به علاوه نسخه مسطح دارای تعداد زیادی اتاق کوچک عالی برای فرار است، بنابراین اگر از این سبک بازی لذت می برید، قطعا ارزش قرار دادن این پورت در لیست شما را دارد.


سایه وسواسی

ترسناک یکی از ژانرهای مورد علاقه من در واقعیت مجازی است، به دلیل روشی که غوطه وری باعث افزایش تنش و افزایش ترس می شود، اما، مانند مورد سایه وسواسی در اینجا، بازی هنوز باید خوب باشد تا من از آن لذت ببرم.

موقعیت جالبی دارد، بیرون از خانه شما یک دزدگیر وجود دارد و برق به تازگی قطع شده است، بنابراین باید از خود با مشعل محافظت کنید که به سرعت شارژش تمام می‌شود، اما در عمل این یک بازی افتضاح از «Pop Up Monster» است که مقدار کمی دارد. در غیر این صورت برای آن.

طراحی خانه نسبتاً خوب است، اما یک حلقه گیم پلی ارزان، اجتناب ناپذیر، یک پرش ترسناک و مرده بیش از حد خسته کننده است که سرگرم کننده نباشد، بنابراین حداقل در حال حاضر، من زمان زیادی را صرف آن نمی کنم.


Whitewater VR: Extreme Kayaking Adventure

Whitewater VR: Extreme Kayaking Adventure ماجراهای کایاک‌سواری سرد Kayak VR: Mirage را می‌گیرد و تعدادی تند رودخانه را به آنها اضافه می‌کند که یک پاروی ملایم را به هجوم آدرنالین ناشی از آب سفید تبدیل می‌کند.

درست مانند Kayak VR: Mirage، Whitewate VR دارای گرافیک فوتورئالیستی است که مناظر خیره کننده و برخی از اقدامات کایاک سواری فوق العاده همه جانبه را به همراه دارد. جلوه‌های بصری هنوز همان جلای Mirage را ندارند، اما نزدیک است، و همچنین احساس می‌کنم که کنترل‌های Whitewater VR در مواردی مانند چرخش محکم کمتر دقیق هستند. حتی با وجود این انتقادات، Whitewater VR بدون شک زیبایی است و هیجان بسیار مورد نیاز را به ژانر کایاک بازی های VR اضافه می کند.

با این حال، بهترین چیز در مورد آن، خود آب است، روشی که جریان دارد و شما را به سمت پایین رودخانه به سمت صخره های ناهموار و پیچ های تند می کشد، فوق العاده است و یک پیروزی واقعی برنامه نویسی است. اگر از تصاویر بصری Mirage لذت بردید اما گیم پلی بازی را کمی آرام دیدید، حتماً باید این یکی را امتحان کنید.


BlackForge VR

شبیه ساز آهنگری در VR ایده بسیار خوبی به نظر می رسد BlackForge VRنسخه ی نمایشی Next Fest آن به پتانسیل زیادی برای ایجاد سلاح های شگفت انگیز در فورج عرفانی خود اشاره می کند.

متأسفانه، ارائه در اینجا به شدت کم است و در حالی که کنترل های حرکتی به خوبی کار می کنند، BlackForge VR به راحتی یکی از زشت ترین بازی های واقعیت مجازی است که من تا به حال دیده ام. من صادقانه در Microsoft Paint پس زمینه های بهتری ترسیم کرده ام.

این بازی برای اینکه به شما امکان می‌دهد روح آتش ناز را که در فورج شما زندگی می‌کند، نوازش کنید، امتیازهای بالایی را دریافت می‌کند و این مکانیک فوق‌العاده برای اصلاح چوب وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد یک کنده چوب را روی یک ماشین تراش بچرخانید و آن را به هر شکلی که می‌خواهید بچرخانید، بنابراین قطعاً همینطور است. چیزی برای آن وجود دارد.

اگر توسعه دهندگان بتوانند به طور کامل تصاویر را دوباره کار کنند، شاید دوباره نگاهی بیندازم، اما آنها در حال حاضر بسیار ناموفق هستند. به خصوص وقتی صحبت از شخصیت تاجر مزاحم، پلک نزن و غمگینی باشد که ماموریت های شما را انجام می دهد.


تیراندازی با کمان قرمز

اگر با SuperHot از C-Smash VRS عبور کنید و سپس آن را تعظیم کنید، چه چیزی به دست می آورید؟ خب یه همچین چیزی تیراندازی با کمان قرمز در اینجا حدس من است!

این یک بازی تیراندازی با کمان سریع و با امتیاز است که تعداد زیادی از عناصر بازی مانند دکمه‌ها و سوئیچ‌ها برای شلیک و تیرهای دشمن برای طفره رفتن در آن پرتاب می‌شود.

تصاویر به اندازه گیم پلی بازی ساده هستند، اما شیک هستند و اگر به بازی های تیراندازی با کمان در VR علاقه مند هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید فلش ها با دقت و آسانی پرواز می کنند. اگر تا به حال خود را به عنوان لگولاس از ارباب حلقه ها تصور کرده اید، قطعاً یک نسخه نمایشی برای امتحان کردن است.


قطره فضایی

قطره فضایی یکی از آن بازی هایی است که شما فقط به زمین می افتید و باید از برخورد با اشیا اجتناب کنید، اما به جای سقوط، در اینجا در حال پرواز به جلو در فضا هستید و از سیارک ها و لیزرها اجتناب می کنید.

دمو با سه سطح ارائه می شود، اما گیم پلی بازی به قدری یک نت و بدون الهام است که به نظر می رسد تنها تفاوت بین هر کدام این است که چه ژانری از موسیقی در پس زمینه پخش می شود، زیرا شما بی خیال به سمت موانع بی شمار کپی و پیست می روید.

اگر نسخه ی نمایشی را بازی می کنید، تمام بازی را از نظر ظاهری بازی کرده اید، بنابراین اگر مراقب آن بوده اید، احتمالاً می توانید آن را از لیست علاقه مندی های خود حذف کنید.


فارکستر

اگر Pistol Whip را انتخاب کنید و موسیقی متن فوق‌العاده و گیم‌پلی «شلیک به ضرب» را حذف کنید که آن را بسیار جذاب می‌کند، چه چیزی به دست می‌آید؟ شما دریافت می کنید فارکستراین چیزی است که.

همانطور که در ویدیوی خود می گویم، احساس می شود که Pistol Whip شما در خانه دارید و در حالی که بسیار اکشن تر از Pistol Whip است، دارای انواع مختلف دشمن و سطوح دقیق تر است، اما همچنان محکم در سایه Cloudhead ایستاده است. بازی اکشن ریتمی عالی

اگر واقعاً مشتاق یک بازی شوتر روی ریل و واقعیت مجازی با سطح دشواری نسبتاً چالش برانگیز هستید، باید کمی وقت بگذارید تا نسخه آزمایشی را اجرا کنید، اما اگر شبیه من هستید، فقط آرزو می کنید که ای کاش بودید. به جای شلاق زدن تپانچه


بنابراین، ما به آنجا می رویم – کمی بد، که احتمالاً می تواند مقصر انتخاب های من باشد زیرا من فقط ۱۰ بازی VR را از بین ۲۶ بازی بالقوه انتخاب کردم، اما هنوز هم یک زوج وجود دارند که قول می دهند.

اگر در Steam’s Next Fest دموهای VR مناسبی بازی کرده‌اید، در نظرات زیر به من اطلاع دهید که چه چیزی بودند تا من هم آنها را بررسی کنم. تا!


منبع: https://www.eurogamer.net/ian-puts-10-steam-next-fest-vr-demos-through-their-paces?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *