ایده های هدیه تعطیلات و کریسمس: من امسال خرید صفحه گردان را توصیه می کنم

وقتی نوبت به انتخاب یکی از آنها می رسد بهترین صفحه های گردان به عنوان هدیه ای برای عاشقان جوان وینیل در زندگی شما، چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید کمی خرج کنید، یا می توانید مقدار زیادی خرج کنید – مقدار زیادی. و شما هرگز نمی توانید مطمئن باشید که در ازای پولی که دارید، بهترین بشقاب چرخدار را می خرید… مگر اینکه اول به اینجا بیایید، یعنی.

احتمالاً در حال بررسی راهنماهای ما برای بهترین ها هستید فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش باکسینگ دی در انگلستان (برای تعطیلات عالی تر و ایده های هدیه کریسمس) اما اگر به دنبال یک صفحه گردان هستید، به جای درستی آمده اید. اینها چهار عرشه هستند که من امسال توصیه می کنم – برخی نیز چند تخفیف مناسب را مشاهده می کنند.

انتخاب من از بهترین میزهای گردان برای هدیه امسال

بهترین صفحه گردان برای اکثر مردم

ایده های هدیه تعطیلات و کریسمس: من امسال خرید صفحه گردان را توصیه می کنم

(اعتبار تصویر: آینده)

Pro-Ject Debut Carbon Evo: پیشرفته ترین و ارتقا یافته ترین نسخه Pro-Ject تاکنون

یک نگاه سریع به پنج ستاره ما Pro-Ject Pro-Ject Carbon Evo بررسی ممکن است تمام چیزی باشد که باید در اینجا بدانید، اما اگر نه، فقط درک کنید که این یکی از بهترین صفحه‌های گردان در حال حاضر روی کره زمین است. بازو فیبر کربنی با یک کارتریج بسیار توانمند Ortofon (یا سومیکا) عرضه می شود. طراحی جدید موتور، برخی پایه‌های میرایی و قابل تنظیم، و تغییر سرعت خودکار به بهبود عملکرد و ارگونومی بهبود یافته نسبت به مدل قبلی Pro-Ject پایانی ندارد. یک چیز زرق و برق دار و هنوز نسبتاً مقرون به صرفه و یک انتخاب برتر برای هدیه اصلی شخصی امسال.

یک عرشه شیک و ساده برای تازه کارها

میز گردان سونی PS-LX310BT

(اعتبار تصویر: سونی)

Sony PS-LX310BT: یک عرشه شیک و ساده برای تازه کارها

در عرض پنج دقیقه، می‌توانید این زیبایی کوچک را تنظیم کنید و حتی وینیل خود را به هدفون بلوتوث خود پخش کنید. در CES 2019 منتشر شد، این اولین دک بود که من تا به حال بررسی کردم و به من اجازه داد وینیل را به هدفون های بی سیم خود بفرستم (و می توانید آن پنج ستاره را بخوانید. بررسی سونی LS-PX310BT من کمک کردم تا برای سایت خواهرمان چه Hi-Fi بنویسم؟ سپس، لطفا به اینجا برگرد). راه اندازی واقعاً یک نسیم است و یک عرشه در سطح ورودی سنگی محکم است. در سال‌های وینیل هنوز کودک است، اما اخیراً چند تخفیف نیز دیده است.

یک صفحه گردان عالی برای طول عمر

Denon DP-300F در یک خانه

(اعتبار تصویر: آینده)

Denon DP-300F: یک صفحه گردان عالی برای طول عمر

همانطور که در بسیار محترم ما گفتیم بررسی چهار ستاره از این عرشه دوستانه Denon، “اگر به تازگی یک مجموعه رکورد را شروع کرده اید و نمی خواهید با یک تنظیم پیچیده گرامافون سروکار داشته باشید، Denon DP-300F یک انتخاب عالی است.” بسیار خوب، کیفیت صدای کمی را فدای ویژگی‌ها و تنظیمات راحت آن خواهید کرد، اما همیشه می‌توانید کارتریج از پیش نصب‌شده را با افزایش اعتماد به نفس ارتقا دهید تا صدایی متناسب‌تر با سلیقه‌های موسیقی خود داشته باشید.

یک عرشه پله ای محکم

Audio-Technica AT-LP5x در خانه، با یک دست روی بازو

(اعتبار تصویر: Audio-Technica)

Audio-Technica AT-LP5x: یک پله‌آپ برنده از یک نام قابل اعتماد

همانطور که در مقاله خود گفتیم، دسته درایو مستقیم عالی Audio-Technica است بررسی عملی Audio-Technica AT-LP5xگامی عالی به سمت صدای ممتاز برای کسانی که به تازگی در دنیای فن‌دوم وینیل بالا می‌روند. یک نکته در مورد آن: به دلیل محبوبیت آن، اغلب در آمازون موجود است. امیدوارم هنوز یکی با نام شما روی آن باشد – یا نام عاشق وینیل در زندگی شما.

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ جمعه سیاه!

تخفیف‌های فصل تعطیلات هم‌اکنون زنده هستند

فروش بیشتر تعطیلات، ایالات متحده

فروش بیشتر کریسمس و اوایل روز باکسینگ، انگلستان


منبع: https://www.techradar.com/seasonal-sales/holiday-and-christmas-gift-ideas-the-turntable-buys-i-recommend-this-year

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *