ایده هدیه: چاپگر عکس Canon Ivy 2 Mini با قیمت کم سابقه ۶۹ دلار به فروش می رسد

۳۰٫۹۹ دلار پس انداز کنید: از ۲۹ نوامبر، آمازون این را دارد Canon Ivy 2 Mini Photo Printer در فروش فقط ۶۹ دلار به جای ۹۹٫۹۹ دلار معمول خود – که ۳۱٪ در صرفه جویی و قیمت جدید تمام دوران پایین است.


Canon Ivy 2 Mini Photo Printer

۶۹ دلار در آمازون (۳۰٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)



به دنبال یک منحصر به فرد ایده های هدیه برای نوجوانان? چاپگر عکس Canon Ivy 2 Mini می‌تواند وسواس عکس گرفتن و نیاز آن‌ها به لذت فوری را با اجازه دادن به آن‌ها برای سفارشی‌سازی و چاپ استیکرهای عکس مستقیماً از تلفن خود برآورده کند. و در حال حاضر با ۳۱٪ تخفیف در پست دوشنبه سایبر فروخته می شود.

از ۲۹ نوامبر، Canon Ivy 2 Mini در آمازون در هر دو رنگ سفید و صورتی به تنها ۶۹ دلار کاهش یافته است – این کاهش قیمت ۳۰٫۹۹ دلار و پایین ترین قیمت آن تا به امروز است. هدف، بهترین خریدو Canonاگر یکی از آن خرده فروشان را به آمازون ترجیح می دهید، وب سایت خود همه آن را فقط با ۹۹ سنت بیشتر به فروش می رساند.

Ivy 2 Mini به اندازه‌ای کوچک است که در جیب قرار می‌گیرد، بنابراین می‌توان آن را در هر نوع ماجراجویی جابه‌جا کرد. در مدت ۴۵ دقیقه از طریق USB شارژ می شود و آماده کار است. و نیازی نیست که برای خرید جوهر استرس داشته باشید زیرا از فناوری Zink (Zero Ink) استفاده می کند که دارای کریستال های رنگارنگ مبتنی بر رنگ است که در داخل خود کاغذ تعبیه شده است. با این حال، پس از تمام شدن ۱۰ برگه اولیه، باید مقداری کاغذ عکس Zink بگیرید – که احتمالاً بسیار سریع خواهد بود.

برنامه Canon Mini Print که با آیفون و اندروید سازگار است، به شما امکان می‌دهد قبل از چاپ، عکس‌ها را با قاب‌ها، برچسب‌ها و فیلترهای خلاقانه سفارشی کنید و خیره کنید. کاغذ عکس پشت چسبناک به این معنی است که می‌توانید عکس‌ها را به هر سطحی بچسبانید، که عکس‌هایی را می‌دهد که در غیر این صورت در فضای خالی دوربین بی‌پایانی قرار می‌گیرند و زندگی جدیدی در خارج از صفحه نمایش می‌دهند. میدونی، یه جورایی شبیه روزهای خوب گذشته.

موضوعات
ابزارک ها


منبع: https://mashable.com/article/nov-29-canon-ivy-mini-photo-printer-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *