ایران خودرو عرضه دانگ فنگ شاین مکس را آغاز کرد

ایران خودرو در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در بازار خودرو و افزایش عرضه محصولات، فروش دانگ فنگ شاین مکس بنزینی را آغاز کرد. این فروش از سه‌شنبه ۲ آبان تا پایان روز جمعه ۵ آبان در سامانه یکپارچه در اختیار متقاضیان قرار دارد. در این مرحله شاین ‌مکس بنزینی با موعد تحویل سه ماهه عرضه شده است. طی مرحله بعدی نسخه هیبریدی این خودرو نیز عرضه خواهد شد.

طبق پیش‌بینی کارشناسان صنعت خودرو و فعالان بازار، این خودرو با استقبال گرم بازار روبرو خواهد شد. برخوداری از امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی خوب در کنار خدمات پس از فروش گسترده ایران خودرو از جمله مزایای این سدان وارداتی چینی هستند.

همچنین بخوانید: دانگ فنگ شاین مکس در نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شد + عکس

مبلغ پیش فروش شاین مکس ۱ میلیارد تومان اعلام شده است. بنابراین بایستی حدود ۴۰۰ میلیون تومان دیگر را نیز به این رقم اضافه کنیم تا بهای نهایی خودرو برای مشتریان به دست آید. البته هنوز مشخص نیست که ایران خودرو چه رقمی را در دعوتنامه تکمیل وجه مشتریان درج خواهد کرد.

نگاهی به دانگ فنگ شاین مکس

دانگ فنگ شاین‌مکس محصول وارداتی ایران خودرو است که در تابستان ۱۴۰۲ رونمایی شد. این خودرو در نمایشگاه مشهد نیز حضور داشت تا مشتریان از نزدیک با آن آشنا شوند. مدت کوتاهی پس از معرفی این سدان، اکنون شاهد آن هستیم که ایران خودرو خود را برای فروش نخستین محصول وارداتی‌اش در دور جدید آماده می‌کند.

دانگ فنگ شاین‌مکس همانند بسیاری از خودروهای چینی، به پیشرانه ۱٫۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه در نسخه بنزینی حداکثر ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس دو کلاچه هفت سرعته از نوع تر (Wet) نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. شاین مکس در هر دو تیپ هیبریدی و بنزینی با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود. بسیاری از بخش‌های فنی شاین مکس با دیگر خودروهای دانگ فنگ در ایران از جمله لاماری ایما و سوبا M4 مشترک هستند.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/iran-khodro-started-the-supply-of-dongfeng-shine-max

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *