ایرپادهای نسل سوم اپل با قیمت ۱۴۰ دلار دوباره به فروش می رسد

مال اپل به قیمت بی سابقه جمعه سیاه خود بازگشته اند. تخفیف در آمازون باعث کاهش ۳۰ دلاری قیمت معمولی ۱۷۰ دلاری AirPods می شود که در حال حاضر فقط ۱۴۰ دلار می شود. با توجه به اینکه این کمترین میزانی است که ما شاهد عرضه این ایرپادها بوده‌ایم، احتمالاً فروخته می‌شوند. آمازون همچنین قراردادی را بر روی نسل دوم AirPods Pro اپل یا آخرین نسخه ایربادهای Pro با قیمت ۲۰۰ دلار انجام داده است. تخفیف ۲۰ درصدی کمترین تخفیفی نیست که تا به حال کاهش داده است، اما همچنان ۵۰ دلار از قیمت معمول و تنها ۱۰ دلار بیشتر از پایین ترین قیمت تاریخ است.

ایرپادهای نسل سوم در سال ۲۰۲۱ عرضه شدند و طراحی را کاملاً تازه کردند. اپل ساقه را کوتاه کرد و جوانه های معمولی را بیشتر شبیه AirPods Pro کرد و تناسب آن را تغییر داد تا پوشیدن آنها راحت تر باشد. آن‌ها سبک‌تر و زاویه‌دار هستند به گونه‌ای که بهتر گوش را در آغوش می‌گیرند و صدا را به‌طور مؤثرتری ارائه می‌کنند. در بررسی خود، ایرپادهای نسل سوم را ارائه کردیم .

ایرپادهای نسل سوم اپل نیز بهبودهایی در دوام را در مدل غیر پرو به ارمغان آوردند. این ایرپادها و کیس شارژ دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر آب و تعریق هستند که به ویژه برای افرادی که از آنها در حین تمرین استفاده می کنند مفید است. آنها دارای تراشه H1 اپل هستند که دارای EQ تطبیقی ​​- که اپل می گوید “به طور خودکار موسیقی را روی گوش شما تنظیم می کند” – و صدای فضایی برای گوش دادن همه جانبه تر را ارائه می دهد. AirPods همچنین از جفت شدن سریع و سوئیچ خودکار بین دستگاه های اپل پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از دستور “Hey Siri” به سیری دسترسی آسان و بدون هندز وجود دارد.

ایرپادهای نسل سوم نیز عمر باتری بهتری نسبت به مدل های قبلی دارند. این هدفون ها به تنهایی شش ساعت قبل از نیاز به شارژ مجدد و تا ۳۰ ساعت با کیس شارژ دوام می آورند. در آزمایش‌های Engadget، متوجه شدیم که باتری AirPods را می‌توان تا هفت ساعت افزایش داد. آنها شارژ سریع را نیز ارائه می دهند، با حدود یک ساعت عمر باتری پس از تنها پنج دقیقه در قاب MagSafe.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apples-third-generation-airpods-are-back-on-sale-for-140-174333053.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/apples-third-generation-airpods-are-back-on-sale-for-140-174333053.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *