ایسوس کروم بوک CM14 را با سی پی یو مدیاتک در هند راه اندازی کرد، مشخصات، ویژگی ها و قیمت را بررسی کنید

ایسوس از جدیدترین محصول خود در بازار هند، ایسوس کروم بوک CM14 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ شیک دارای پردازنده MediaTek Kompanio است و از محافظت در حد نظامی استفاده می‌کند و دوام را برای استفاده روزمره تضمین می‌کند.

طراحی دستگاه دارای یک شاسی فلزی و یک صفحه نمایش لولایی ۱۸۰ درجه است که به اشتراک گذاری محتوا و همکاری آسان بین کاربران را تسهیل می کند. علاوه بر این، ایسوس ادعا می کند که عمر باتری قابل توجهی تا ۱۵ ساعت با یک بار شارژ دارد.

Asus Chromebook CM14: مشخصات و ویژگی‌ها

با بررسی مشخصات، ایسوس کروم بوک CM14 دارای صفحه نمایش LCD غیرلمسی ضد تابش ۱۴ اینچی فول اچ دی با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، روشنایی ۲۲۰ نیت و نسبت تصویر ۱۶:۹ است. در زیر کاپوت، یک پردازنده MediaTek Kompanio 520، همراه با پردازنده گرافیکی ARM Mali G52 MP2 و ۸ گیگابایت رم LPDDR4x مجهز شده است. این دستگاه با سیستم عامل کروم گوگل از قبل نصب شده است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC را ارائه می دهد.

از نظر ویژگی‌ها، Asus Chromebook CM14 دارای یک وب‌کم ۷۲۰p با شاتر حریم خصوصی و ویژگی داخلی Face AE است. همچنین دارای صفحه کلید ارگونومیک مقاوم در برابر نشت و یک صفحه لمسی است که از ورودی حرکت پشتیبانی می کند. ویژگی‌های امنیتی شامل بازگشایی با چهره، شکاف امنیتی Kensington نانو و تراشه امنیتی Titan C است.

با باتری ۲ سلولی ۴۲ وات ساعتی، Chromebook از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند و دارای اتصال Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵٫۳ است. این گوشی مجهز به درگاه‌های USB Type-C، پورت USB Type-A، جک میکروفون/هدفون ۲ در ۱ ۳٫۵ میلی‌متری و کارت‌خوان microSD است. ابعاد دستگاه ۳۲۴٫۶×۲۲۶٫۷mm x18.3mm و وزن آن ۱٫۴۵ کیلوگرم است.

Asus Chromebook CM14: قیمت و در دسترس بودن

ایسوس کروم بوک CM14 که در رنگ خاکستری جاذبه موجود است، قیمتی معادل روپیه دارد. ۲۶۹۹۰ در هند و از طریق آمازون قابل خریداری است. این جدیدترین محصول ایسوس ترکیبی از دوام، عملکرد و طراحی شیک است که نیازهای متنوع کاربران مدرن در هند را برآورده می کند.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/asus-launches-chromebook-cm14-with-mediatek-cpu-in-india-check-specs-features-and-pricing-13706612.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *