ایلان ماسک ارتقای جدیدی را تایید کرد که سایبرتراک تسلا را به یک قایق تبدیل می کند

ایلان ماسک ارتقای جدیدی را تایید کرد که سایبرتراک تسلا را به یک قایق تبدیل می کند

نمی توان انکار کرد که این ادعاهای ماسک و لارس موراوی ظالمانه به نظر می رسد. و با توجه به اینکه هیچ یک از این افراد جزئیات بیشتری را در مورد این بسته مود به اشتراک نمی گذارند، از جمله آنچه که مستلزم آن است و زمان مورد انتظار در دسترس بودن، این ادعاها، حداقل در حال حاضر، بسیار مشکوک به نظر می رسند. با این حال، با توجه به تاریخچه ماسک و تسلا در شگفتی‌سازی خریداران ناآگاه، برخی از دارندگان سایبرتراک ممکن است رویای تبدیل کامیون برقی گران قیمت خود را به یک کاتاماران تمام عیار داشته باشند.

با توجه به جزئیات رسمی که به سختی به دست می آید، ما فقط می توانیم در مورد پتانسیل آبی Cybertruck حدس بزنیم. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا کامیون الکتریکی عجیب و غریب تسلا واقعاً امواج را تسخیر می کند یا در درجه اول یک جانور محصور در خشکی باقی می ماند. علاوه بر این، تأثیر قرار گرفتن در معرض آب بر گارانتی Cybertruck، برای خریداران بالقوه بسیار مهم است. آیا آسیب آب ناشی از سایبرتراک “تقریباً شناور” تحت ضمانت نامه قرار می گیرد؟

همچنین می‌دانیم که باتری‌های آب و خودرو معمولاً با هم ژل نمی‌شوند. آیا آسیب احتمالی به بسته باتری گران قیمت Cybertruck نیز پوشش داده می شود؟ واضح است که قبل از اینکه اولین کامیون های سایبری شناور را در حال عبور از رودخانه هایمان ببینیم، بسیاری از سؤالات نیاز به پاسخ دارند.


منبع: https://www.slashgear.com/1474766/elon-musk-confirms-upgrade-tesla-cybertruck-boat/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *