ایلان ماسک برای اولین بار با کارگردان Neuralink و دوقلوهایی که بی سر و صدا با هم داشتند عکس گرفت

الون ماسک

والتر ایزاکسون تصویر جدیدی از ایلان ماسک را به همراه شیون زیلیس و دو فرزندشان به اشتراک گذاشت.

کلایو میسون – فرمول ۱/فرمول ۱ از طریق گتی ایمیج



  • زندگی نامه نویس والتر ایزاکسون نگاهی به آن به اشتراک گذاشت ایلان ماسک رابطه با شیون زیلیس
  • زیلیس مدیر شرکت تولید تراشه های مغزی ماسک است که بی سر و صدا با این میلیاردر دوقلو داشت.
  • ایزاکسون گفت که اوایل امسال به خانه زیلیس رفت تا با ماسک درباره تهدید هوش مصنوعی صحبت کند.
تبلیغات

تبلیغات

نویسنده والتر ایزاکسون نگاهی به رابطه ایلان ماسک با او انداخت شیون زیلیسیک کارگردان Neuralink و مادر دو فرزند ماسک، روز چهارشنبه در یک گزیده از آینده اش بیوگرافی مدیر عامل تسلا.

این زندگینامه نویس که حدود سه سال است ماسک را تحت الشعاع قرار داده است، تصویری از ماسک و زیلیس به همراه دو فرزندشان را در ایکس که قبلاً توییتر نامیده می شد منتشر کرد. در این عکس، دوقلوها – که در آن زمان ۱۶ ماهه بودند – روی دامان زیلیس و ماسک نشستند.

ایلان ماسک در کنار شیون زیلیس در حالی که یک نوزاد روی هر کدام از آنها قرار دارد عکس گرفته است.

عکس ایلان ماسک با کارگردان Neuralink، Shivon Zilis. اینسایدر اولین بار گزارش داد که ماسک در نوامبر ۲۰۲۱ بی سر و صدا با زیلیس صاحب دوقلو شده است.


والتر آیزاکسون



سال گذشته، Insider برای اولین بار این موضوع را فاش کرد ماسک بی سر و صدا پدر مجموعه ای از دوقلوها شده بود با Zilis در نوامبر ۲۰۲۱ و رویترز بعداً گزارش داد او به همکارانش در Neuralink گفته بود که بچه ها را از طریق لقاح آزمایشگاهی باردار کرده اند و رابطه عاشقانه ای با هم ندارند. ماسک ۹ فرزند زنده شناخته شده دارد.

در مورد رابطه ماسک با زیلیس که به ماسک پیوسته اندک گزارش شده است شرکت تراشه مغز، Neuralinkپروفایل لینکدین او می گوید در سال ۲۰۱۷ به عنوان مدیر عملیات و پروژه های ویژه. او همچنین از سال ۲۰۱۶ تا ماه مارس که از هیئت مدیره شرکت هوش مصنوعی کنار رفت، مشاور و سپس عضو هیئت مدیره OpenAI بود. اطلاعات گزارش شده است.

تبلیغات

تبلیغات

ایزاکسون گفت که این عکس زمانی گرفته شده که ماسک از او دعوت کرد تا در آستین، تگزاس، برای گفتگو در خانه زیلیس با هم ملاقات کنند.

ایزاکسون در بخشی از زندگی نامه خود در مورد ماسک که در مجله تایم منتشر شد، نوشت: ماسک در ماه مارس گذشته به من پیام داد: “چند چیز مهمی وجود دارد که می خواهم در مورد آنها با شما صحبت کنم. فقط می توان شخصا انجام داد.” . او گفت که باید تلفن‌هایمان را در حالی که بیرون نشسته‌ایم در خانه بگذاریم، زیرا به گفته او، کسی می‌تواند از آن برای نظارت بر مکالمه ما استفاده کند. اما او بعداً موافقت کرد که بتوانم از آنچه در مورد هوش مصنوعی گفته در کتابم استفاده کنم.

این زندگی نامه نویس گفت که ماسک او و زیلیس را در مورد نگرانی هایش در مورد هوش مصنوعی راهنمایی کرد، از جمله اینکه توسعه سریع هوش مصنوعی در مسیر تضاد با “همسطح کردن” هوش انسانی است که ماسک آن را به کاهش نرخ تولد انسان نسبت می دهد.

ایزاکسون درباره این برخورد نوشت: «یک لحظه از عجیب بودن صحنه متاثر شدم. ما در یک روز آفتابی بهاری در یک پاسیو حومه شهر در کنار یک استخر حیاط خلوت و آرام نشسته بودیم، با دو دوقلو با چشمان روشن که یاد می‌گرفتند، در حالی که ماسک غمگینانه درباره فرصتی برای ساختن یک مستعمره انسانی در مریخ پیش از هوش مصنوعی حدس می‌زد. آخرالزمان تمدن زمینی را نابود کرد.”

تبلیغات

تبلیغات

ایزاکسون در نهایت گفت که این گفتگو آغاز بود جدیدترین شرکت ماسک، x.AI، که بعداً در ماه جولای رسماً از آن رونمایی کرد. این میلیاردر گفته است که هدف این شرکت یافتن “ماهیت واقعی جهان” است. قرار است با دیگر نیروگاه‌های هوش مصنوعی مانند OpenAI و Google روبرو شود.

متن کامل را در وبسایت تایم بخوانید.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

الون ماسک
OpenAI
هوش مصنوعی

تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/elon-musk-photo-twins-with-neuralink-shivon-zilis-2023-9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *