حتی ناسا هم می‌داند که همه ما درگیر استارفیلد هستیم

حتی ناسا هم می‌داند که همه ما درگیر استارفیلد هستیم

سازمان ملی هوانوردی و فضایی – یا همان طور که بیشتر شناخته می شود ناسا – می خواهد بداند که چرا میلیون ها نفر از ما وسواس دارند. استارفیلد هنوز برای “کارآموز بودن ناسا” درخواست نداده اند.

در یک به روز رسانی ویروسی که به اینستاگرامناسا میم گربه ای با مضمون فضایی را با افسانه به اشتراک گذاشت: «در حال تماشای بازی شما استارفیلد پس از عدم درخواست برای کارآموزی ناسا.”

در توضیح این عکس آمده است: «ناسا: ما فضایی در خانه داریم» و سپس سعی می‌کند شیفتگی کنونی ما نسبت به ستاره‌ها را به یک انگیزه استخدام برای متخصصان ناسا در آینده تبدیل کند.

“سفینه های فضایی – بررسی. سیارات فراخورشیدی – بررسی. خدمه – بررسی. ماموریت ها – بررسی. برای جلسه کارآموزی تابستان ۲۰۲۴ ما درخواست دهید.”

ناسا یک پست Starfield منتشر کرد و در حال حاضر بیش از ۴ میلیون بازدید دارد از جانب r/Starfield

با بازیکنان زیادی که درگیر آن هستند استارفیلد، شاید تعجب آور نباشد که تیم استخدام می خواهد از شیفتگی فعلی ما به ستاره ها استفاده کند. و در حالی که برخی از بازیکنان این ترفیع را کمی بی مزه می دانستند، اکثر آنها با شوخ طبعی آن را پذیرفتند.

“سیارات irl حتی عقیم تر هستند، نه متشکرم ناسا!” گفت یک بازیکن هنگامی که قرقره در به اشتراک گذاشته شد استارفیلد subreddit.

“غوطه ور شدن اکتشافات واقعی فضایی بسیار مزخرف است!” اضافه یکی دیگر.

اما پاسخی که فکر می کنم بیشتر ما می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم؟

“من کاملاً فاقد صلاحیت هستم و احتمالاً خیلی پیرتر از آن هستم که بتوانم آن راه را شروع کنم.” یکی دیگر را پذیرفت. “بازی نزدیکترین بازی است که تا به حال دریافت کرده ام. اجازه دهید ناسا را ​​سرگرم کنم.”

جیک سردبیر TRG معتقد است “استارفیلد از لحاظ فنی یک بازی نقش آفرینی سیستم های سنگین است که در مقایسه با RPG های قبلی Bethesda به خوبی با درجه جلای شگفت انگیزی کار می کند، اما اضافه کرد که “با وجود این، استارفیلد هیچ حس شخصیتی ندارد و داستان فاقد تأثیر است».

اعطای ۴ ستاره از ۵ در ما استارفیلد مرورما «تعداد بی‌پایان چیزهایی برای کاوش»، سیستم مهارت‌های عمیق و نبرد عالی با سفینه‌های فضایی را ستایش کردیم، اما فکر کردیم که نبرد زمینی متوسط، نوشته‌های تکه تکه و احساس «بی‌روح» آن را از امتیاز ۵/۵ عقب نگه داشته است.

اگر هنوز مطمئن نیستید، فراموش نکنید که می توانید امتحان کنید استارفیلد اگر مشترک شوید، خودتان بدون هیچ هزینه اضافی Xbox Game Pass.

هفته گذشته این را یاد گرفتیم استارفیلد شامل یک ادای احترام تلخ به یک طرفدار قدیمی است که هرگز نتوانست بازی را انجام دهد. الکس هی، توسعه‌دهنده اپ، این را دنبال می‌کرد [Starfield] پروژه برای سال‌ها»، اما متوجه شد که تاخیر نهایی ماجراجویی علمی-تخیلی، که در اوایل امسال اعلام شد، احتمالاً به این معنی بود که او هرگز نمی‌توانست آن را بازی کند زیرا به سرطان ریه نهایی مبتلا شده بود.

در حالی که هیچ پاسخ عمومی از سوی Bethesda دریافت نشد، یکی از طرفداران که پست هی را به یاد آورد اخیراً یادداشتی از او در خود بازی پیدا کرد.

این یادداشت با عنوان «یادداشت الکس هی» آغاز می‌شود: «خطاب به همه دوستان و همتایان کاشفم». “من همیشه با تو هستم، آن بیرون در میدان ستاره. همیشه عشق بورز، الکس هی.”

برای از دست دادن بازی‌های بیشتر، انتخاب‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های RPGدر کنار لیست ما از بهترین بازی های تک نفره.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/even-nasa-knows-were-all-obsessed-with-starfield

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *