ایلان ماسک برنامه‌های ۲۰۲۴ اسپیس‌ایکس و تسلا را در ایکس منتشر می‌کند

«ایلان ماسک»، کارآفرین میلیاردر، اعلام کرد که به‌زودی برنامه‌های سال ۲۰۲۴ دو شرکت اسپیس‌ایکس و تسلا را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر خواهد کرد. قرار است ماسک ابتدا در جلساتی در این دو شرکت، ضمن مرور دستاوردهای سال ۲۰۲۳، برنامه‌های آینده خود برای سال ۲۰۲۴ را اعلام کند و بعد این برنامه‌ها را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارد.

ماسک در پستی در ایکس اعلام کرد که هفته آینده در شرکت‌های اسپیس‌ایکس و تسلا سخنرانی خواهد داشت و طی آن دستاوردهای سال ۲۰۲۳ را مرور می‌کند. او همچنین گفت که در این سخنرانی «برنامه‌های شگفت‌انگیز» سال ۲۰۲۴ خود را نیز شرح خواهد داد.

ایلان ماسک برنامه‌های ۲۰۲۴ اسپیس‌ایکس و تسلا را در ایکس منتشر می‌کند

دستاوردهای ایلان ماسک در ۲۰۲۳ و برنامه‌های او برای ۲۰۲۴

ماسک همچنین اعلام کرد که اطلاعات این جلسات به‌صورت عمومی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر خواهد شد و مخاطبان می‌توانند نگاهی اجمالی به برنامه‌های سال آینده این دو شرکت پیشرو داشته باشند. اسپیس‌ایکس و تسلا بر حوزه‌های مربوط به اکتشافات فضایی و خودروهای برقی تسلط دارند و برنامه‌های آتی آن‌ها احتمالاً بسیار جاه‌طلبانه خواهد بود.

به‌رغم اینکه ایلان ماسک در سال ۲۰۲۳ زمان زیادی را در ایکس گذرانده است، اما شرکت‌های اسپیس‌ایکس و تسلا عملکرد درخشانی در سال ۲۰۲۳ داشته‌اند. شبکه اجتماعی ایکس که ایلان ماسک در سال ۲۰۲۲ آن را خرید، تحت مدیریت او با نام، لوگو و ویژگی‌های جدید دستخوش تغییرات اساسی شده است. همچنین ماسک درنظر دارد که این شبکه اجتماعی را سودآور و کاربرپسند کند.

اسپیس‌ایکس در سال ۲۰۲۳ به چندین نقطه عطف دست یافت؛ پرتاب ۹۷ موشک، استفاده مجدد از فالکون ۹ برای نوزدهمین‌بار، دومین پرتاب آزمایشی فضاپیمای استارشیپ و گسترش سرویس اینترنتی استارلینک به ۲٫۳ میلیون مشتری در سراسر جهان از مهم‌ترین دستاوردهای اسپیس‌ایکس در این سال هستند.

از سوی دیگر، تسلا نیز چندین موفقیت در سال ۲۰۲۳ به‌دست آورد: عرضه سایبرتراک و رونمایی از نسل دوم ربات انسان‌نمای اپتیموس را می‌توان ازجمله مهم‌ترین دستاوردهای تسلا در سال ۲۰۲۳ دانست.


منبع: https://digiato.com/entrepreneurship/elon-musk-spacex-tesla-goals-for-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *