ایلان ماسک به شرکت‌هایی که تبلیغات را از X کشیده‌اند پاسخ می‌دهد: «برو خودت را لعنت کن»

ایلان ماسک، با این واقعیت مواجه است که یک X در حال حاضر از نظر مالی ناپایدار ممکن است دیگری را از دست بدهد ۷۵ میلیون دلار در درآمد تبلیغاتی پس از تقویت یک تئوری توطئه یهودی ستیزانه، پیام جدیدی برای تبلیغ کنندگانی که از پلتفرم عقب نشینی می کنند دارد: “برو خودت را به لعنت برسان.”

ماسک این احساس را چندین بار در طول این مدت تکرار کرد یک ظاهر در مجله نیویورک تایمز رویداد DealBook. ماسک گفت: «تبلیغ نکنید. “اگر کسی قصد دارد با تبلیغات از من باج خواهی کند، با پول از من باج خواهی کند؟ برو خودت را لعنت کن. معلوم است؟ امیدوارم که باشد.

ماسک در اشاره ای آشکار به باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، که اوایل همان روز در همان مراسم حاضر شد و درباره تصمیم شرکت صحبت کرد، افزود: «هی باب». برای کشیدن تبلیغات به دنبال توییت ماسک در اوایل این ماه. ایگر گفت که ارتباط دیزنی با X “لزوما برای ما مثبت نیست.” مطابق با تنوع.

در حالی که ماسک دوباره یهودی ستیز بودن را انکار کرد، اما از درگیر شدن با توییتی که منجر به فرار دیگری از تبلیغ کنندگان از X شد، ابراز تاسف کرد. من، “ماسک در مورد این پست گفت، مطابق تنوع.

X فوراً به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد. به گفته لیندا یاکارینو، مدیر عامل X، در ردیف جلویی این اظهارات قرار داشت هالیوود ریپورترکه گزارش ها مدیر تبلیغات سابق در جریان تاج و مرج ماسک “رو به سنگ” نشست.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/elon-musk-responds-to-companies-that-pulled-ads-from-x-go-fuck-yourself-233913570.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/elon-musk-responds-to-companies-that-pulled-ads-from-x-go-fuck-yourself-233913570.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *