ایلان ماسک طرفدار «GTA» نیست – اما X به دنبال آوردن تریلر «GTA 6» به پلتفرم است.

الون ماسک عشق خود را به بازی های ویدیویی مانند حلقه الدن در گذشته. اما یک بازی بسیار محبوب وجود دارد که ماسک طرفدار آن نیست: سرقت بزرگ خودرو.

ماسک گفت: “آزموده بود، اما از انجام جنایت خوشش نمی آمد.” در پاسخ گفت به یکی از کارمندان X که گفت هرگز a بازی نکرده اند GTA بازی قبل “GTA5 نیاز به تیراندازی به افسران پلیس در صحنه افتتاحیه داشت. فقط نمی توانست این کار را انجام دهد.”

GTA یک اثر تخیلی – یک بازی ویدیویی – است و انجام آن به این معنا نیست که شما واقعاً در حال انجام جنایت یا تیراندازی به افسران پلیس هستید. اما ماسک حق دارد نظرش را بدهد. و GTA مطمئناً موضوع مهمی برای گفتگو در روز دوشنبه، پس از تریلر بود GTA 6 لو رفت در پلتفرم رسانه اجتماعی ماسک یک روز قبل از اینکه قرار بود راه اندازی شود.

با این حال، نظر او در مورد یکی از محبوب ترین فرنچایزهای بازی های ویدیویی در تمام دوران ها واقعاً در اینجا مهم نیست. این است که ماسک آشکارا انزجار خود را از این بازی به اشتراک گذاشت در همان زمان، مدیرعامل X، لیندا یاکارینو، علناً با او تماس گرفت. GTA 6 ناشر Rockstar Games به این امید که اولین تریلر بازی جدید را مستقیماً در X بارگذاری کنند.

“@RockstarGames – بازی یکی از محبوب ترین موضوعات ما است،” Yaccarino ارسال شده در پلتفرمی که قبلاً توییتر نام داشت. “آن تریلر را اینجا رها کنید – به افراد موجود در @X آنچه می‌خواهند بدهید!!”

به نظر می رسد ماسک عادت دارد که یاکارینو را که به دلیل تجربه اش در صنعت تبلیغات به طور خاص به عنوان مدیر عامل برای بازگرداندن تبلیغ کنندگان به پلتفرم انتخاب کرده بود، کم رنگ کند. ماسک گفت همین هفته گذشته برندهای بزرگ مانند اپل و دیزنی به “برو لعنت به خودتاین در واکنش به تعلیق تبلیغات این شرکت ها در X به دلیل ماسک بود تایید یک نظریه توطئه ضد یهود

یاکارینو قبلاً به تعداد بازدیدهای پست Rockstar Games افتخار کرده بود. GTA در روزهای منتهی به انتشار رسمی تریلر، که در ابتدا برای سه شنبه، ۵ دسامبر برنامه ریزی شده بود، ۶ پست دریافت شد.

مدیر عامل X “بیش از ۹۰ میلیون بازدید در کمتر از ۱۲ ساعت”. ارسال شده روز جمعه در حالی که پست تیزر Rockstar Games برای انتشار تریلر را به اشتراک گذاشت. “سه شنبه میبینمت!”

با این حال، بعد از ظهر دوشنبه، تریلر توسط یک کاربر ناشناس X به نام @Gta6trailerleak به بیرون درز کرد. در حالی که X حساب کاربری را در عرض یک ساعت پس از فاش شدن تریلر به حالت تعلیق درآورد، ویدیو از قبل در حال پخش بود و Rockstar Games را مجبور کرد تا رهایی تریلر در یوتیوب در ساعت ۶:۱۰ بعد از ظهر دوشنبه عصر به وقت شرقی.

در ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه به وقت شرقی، زمانی که قرار بود این تریلر رسماً نمایش داده شود، Rockstar Games به اشتراک گذاشته شده است تریلر دوباره در X با هدایت مجدد کاربران به آپلود رسمی آن در YouTube.

از زمان انتشار، GTA تریلر ۶ بیش از ۷۴ میلیون بازدید در یوتیوب دارد. به عنوان بزرگترین ستاره یوتیوب آقای هیولا با اشاره بهرا GTA این تریلر در حال حاضر رکورد جدیدی در یوتیوب برای بیشترین بازدید در ۲۴ ساعت ثبت کرده است.

تا زمان انتشار، Rockstar Games آن را آپلود نکرده است GTA 6 تریلر مستقیماً به X.


منبع: https://mashable.com/article/elon-musk-doesnt-like-grand-theft-auto

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *